21 Ocak 2010 Perşembe

Spider Naz

İşte inanmayanlar için Spider Naz'ın son 1 haftada yakaladıgım tırmanma maceraları. Siz artık bir haftada böyle yapıyorsa hayatımız nasıl bir koşuşturma ile geçiyor düşünün. Siz şimdi bu çocuğun "Dur, kızım bak bu tehlikeli lütfen tırmanma. Bak düşersin. Bir yerini incitirsin" sözlerinden anlayabileceğini düşünüyormusunuz.
Tırmandığı, çıktığı heryere kendisi çıkıyor söylemek isterim. Üstelik tam 2 sn'de. Yanından birşeyleri biryere bırakmak için ayrılman yeterli oluyor.. Kendisi yerle 0 olmaya tahammül edemiyor. Evde aldığımız önlemleri neden aldığımızı sanırım şimdi daha iyi tahmin etmişsinizdir..
İlerde iyi bir kaya tırmanışçısı olursa bu fotoğraflarını yayınlar artık. Bakın ben minikken de böyleymişim.
Eve küçük bir asma kat çıkıp Ela'ya oraya mı oda yapsak acaba diye düşünmüyor değilim.. Çocuğun doğası bu tırmanmak istiyor hem de ilk sıraladığından beri. Bunun fiziksel gelişimini çok ilerlettiğini de gözlemliyorum o yüzden biraz hoşuma bile gidiyor bu durumu aslında.

Kendisine tırmanma hayatında başarılar diliyoruz.. Umuyoruz kendisini sağ salim büyütebiliriz.. O zaman da ekstrem sporlara ilgi duyarsa (ki uzağa gitmeğe gerek yok babası da ben de çok ilgiliyiz bu tip sporlara) belki iyi bir sporcu bile olabilir kimbilir. Kimbilik belki Mission Impossible 8'de oynar.

12 yorum:

durununannesi dedi ki...

resimler tek kelimeyle muhteşemmm:)su damacasına bittim...nasıl harika bir dengesi var...

Defne'nin Annesi dedi ki...

Damacananın üzerindeki gülüş süper:)
Yalnız ben defneyi sebzelikte öyle görsem bayılırdım heralde..

Bir de bloğumuzda sizin için bir çiçek var, almanız için bloğumuza bekleriz.

meldi dedi ki...

Allah kolaylık versin diyorum başka bişey demiyorum. Her çocuğun yapısı çok farkı benim oğlum 25 aylık ama Ela'nın kendini soktuğu bu pozisyonlara hiç girmemiştir herhalde. Tedbir almak için ne yapılsa azdır.

Begüm Baltacı dedi ki...

Bebekler bizim inanılmaz diye tabir ettiğimiz şeyleri mükemmel bir denge ve incelikle yapıyor. Ben ce kızınızın esnekliği süper :)

elif ada dedi ki...

Bak şimdi bu resimlere bakınca benim kendi çocukluğuma dair anlatılanlar aklıma geldi. Ben de spidergillerdenmişim. Hatta daha beteri. Günde sadece üç saat uyurmuşum ve bana sırayla bakarlarmış: Annem, anneannem, bakıcım ve teyzem. Baba da doktor olunca bir süre sonra damla kullanmak zorunda kalmışlar uyuyayım diye. İlk fotoğrafım, bir koltuğun tepesinde. Esracığım, moralini bozmak istemem ama bizim familyadan olanlar büyüyünce de çok fena oluyorlar, hiç durmuyorlar asla asla... Ada, bana benzeyecek diye bütün aile dehşet içindeydi. Neyse ki benzemedi, hepimiz derin bir nefes aldık. Ne diyeyim kolaylıklar diliyorum sana Sevgiler
Umur

haticesural dedi ki...

Aman Allah'ım! Ne kadar tehlikeli şeyler yapıyor oyle. Geri geri duşuyordur çoğu zaman, valla kolay gelsin diyeyim sana.
Büyüdükçe mi böyle oluyorlar yani ben paçayı kurtarmış sayılır mıyım acaba? :)

Güneş Akay dedi ki...

Hahahah aynı Begüm dedimm, kesinlikle inanıyorum.

Pratik Anne dedi ki...

Inanamiyorum gercekten. Benim 4.5 yasindaki oglum, 2 yasindaki kizim sayesinde akil edip yeni yeni sandalyeye cikip bir yerlerden istedigi birseyi almaya basladi. Onuda her zaman yapmiyorlar. o yuzden boyle spidercocuklar bana utopik geliyor.
Baska bir arkadasimin kizinin da cok fazla tutunulacak yer olmamasina ragmen buzdolabinin ustune cikmisken bir fotografini gormustum. Biz rahatmisiz valla. :D

Belkıs dedi ki...

:)))))))) çok tatlı
ecede koltuk tepelerine tünüyor, kendisinden başka bizide zorlayarak :))

yeşim dedi ki...

Bu nasıl bir tırmanma sevdasıdır yafu bayıldım valla:)) Allah kolaylık versin ne diyim (ikinize de:))

sule_bilge dedi ki...

şimdi inandık iman getirdik.
helal olsun spidernaz.kimin aklına gelir damacanayı basamak yapmak.zekisin vesselam.
ilerde milli sporcu oldugunda hah ben bunun bebekliğini de biliyorum dicez övünücez biz de.

ZeyNes dedi ki...

Zeynep'te de var tırmanma merakı,sırf bu yüzden bile mygym iyi geliyor bize Esracım...Hamileyken örümcek filan mı soktu bizi acaba;)