2 Kasım 2009 Pazartesi

Aristokrat Ela


Biz aristokrat bir aileyiz. Elimizden birşey gelmiyor soyumuz asillerden geliyor:) Öyle herkesin çocuklarına yaptırdığı aktiviteleri yaptırırken kızımıza yok irmik, yok kum kullanamayız. Çünkü saray gibi bir evde yaşıyoruz burada 17 oda var her odanın temizliği kolay mı sanıyorsunuz siz.
3 kişi 4 günde temizliyorlar evimizi. Bitiyor başka bir ekip tekrar temizliğe başlıyor. Konuklarımız eksik olmaz hafta sonları bahçede golf turnuvaları yaparız. Arkadaşlarımızın çocukları Ela'nın havuzuna girip çıkar. Bizim havuza çocukların girmeye izni yok çünkü çok derin 7 m falan. Ben bu havuzda çok eskiden beri içimde kalan tüpsüz dalma denemelerimi gerçekleştiriyorum. En son geçen gün kafamı çarptım çok başarılıyım.


Ela hergün sütle banyo yapıyor yaparken de yutuyor herhalde yoksa kimse bu kadar güzel uyumasını açıklayamıyor. Bahçede 3 tane köpeğimiz var, ikisi golden biri labrador. Köpeklerim İngilizce ve Türkçe havlıyabiliyorlar. Çok akıllılar. IQ'larını ölçtürdüm bir tanesi benden bile zeki. Bir tane de kedimiz var, cins Ankara kedisi, zaten bakınca anlayabiliyorsun bir gözü mavi diğeri de mavi, o da barbunya ayıtlayabiliyor. Bahçemizdeki minik ormanda çeşitli papağan türleri, Ela'nın bindiği midillilerimiz var. Ela arkadaşları ile hafta sonları midillilere binmeye başladı. Arada kıskançlık olmasın diye de 5 tane aldık. Eğer benimle iyi geçinirseniz sizi de
çocuğunuzla birlikte çağırabiliriz.

Ankara yakınlarında bir gölümüz var. Cocam bu gölü balık avlama aktivitesini gerçekleştirmek için satın aldı. Hafta sonları gidip burada arkadaşları ile balık avlıyor. Balıkları başka kimse avlayamıyor, sadece cocam ve izin verdiği arkadaşları. Öyle herkesin gittiği göle, nehire gidemez cocam. Kalabalıkdan hiç hoşlanmaz.
B.Ö.E aktivitesi yapmak istiyorum dedim. İrmik falan çok seviyormuş bebekler. Cocam "aaa olmaz dedi", ben kızıma bir kova balık tutarım önüne koyarız oynar. Ağzına burnuna bakar tanır balıkları dedi. Tamam dedim bu bizim klasımıza daha çok uyar. Babası gelince Ela hanımın önüne bir kova balık koyduk.. Çok sevindi Ela. Sonra başladı balıkları tanımaya. Burası yüzgeci, burası ağzı, burnu derken tuttu elinden kaydı.

O gün gerçekten çocuklar gibi şendi.
Ama dur bakalım o zaten bir çocuk haha ben de çok alemim dimi. Yalnız çıtayı çok yükselttik dur bakalım bundan sonra ne aktivite yapabilicez bu çocuk artık durmaz. Her tuttuğu hayvanı eve getirmek istiyor zaten. Ama biliyor musunuz çok içten çocuk geçen gün bahçedeki kediye börek yediriyordu. Bu çocuk hiç bizim gibi değil kanına halk kanı karışmış napıcaz bilemiyorum. Yarın bi gün irmik de isteyebilir hazırlıklı olmalıyım. Siz nerden alıyordunuz irmikleri.

11 yorum:

füsfüs dedi ki...

ilahi esra ya, gene çok güldüm
bak canım biz irmiği alt tabakanın alışveriş yaptığı sıradan hipercik marketciklerden alıyoruz
daha bugün 2 paket aldım allah seni inandırsın, iyi marka yemelik, uyduruk marka oynamalık, walla bak:)
siz bu zenginlikle yakında ankaraya deniz de getirirsiniz:))
öptüm çok

Evin dedi ki...

:)))) çok tatlısın yaa:))) sabah uyanmamı ve bugünün çarşamba deil de salı olduğunu öğrenmem sonucu girdiğim bunalımı dağıtmayı sağladın canım, çok teşekkürler:)
yalnız ben o zavallı halıdan balık kokusunun nasıl çıkacağını merak ediyorum. balık sevmeyen oğlumun kararlılığı sonucu tüm balığı yiyen t-shirtünü 3 kere yıkamama rağmen koku gitmediği için çare bulursan bana da haber vermeni istiyorum..
öpüyorum şık kuzuyu

MERAL VE MELİSA dedi ki...

:))çevremizi tanıyalım doğayı sevelim.Elanın balık sevgisini ornek alalım..

yeşim dedi ki...

canım çok şekersin çok:=)Ama Eloş anneden de şeker o balıklarla:)))

elif ada dedi ki...

Majesteleri Ela'nin onunde saygiyla egiliyor, guldurup mutlu ettiginiz icin size cok tesekkur ediyoruz...
Sevgiler
Umur & Ada

Eko Anne dedi ki...

evincim;
o balıklar Ela'nın kucagına verilmeden 3 saat önce tutulduğu için çok taze. o yüzden hiç koku olmadı. zaten evi de halıları da degistircegimiz icin cok da sallamıyoruz.. bu saray kucuk geliyor da:P

herkesi güldürebildiysek ne mutlu bize. öpcükler

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

valla ben de halı kokmuşmudur,bi de banyo yaptırma işi çıkacak duygularıyla okudum :) tabi gülümseme ile.

Aslı Yalcin dedi ki...

henüz tanıştım sizinle ben de mutlu oldum bu yazıyı okurken bi de ben de cocam diye hitap ederim cocama o yüzden de kanım kaynadı size bi de bu irmik oyunu nedir 15 aylık yamanımla nasıl oynarım. aristokrat olamadığım için balığı değil de irmiği tercih edeceğim sanırım:)
sevgiler,
aslı.

Eko Anne dedi ki...

İrmiği önüne seriyorsun, canı istediği gibi oynuyor şekerim:)

Aslı Yalcin dedi ki...

:) diger yazilarini okurken cevabimi daha sonra aldim:)
deneyecegim bugun:)

cuckan dedi ki...

:) sabah sabah işyerinde ilaç gibi geldi..
benim de aklımı balıklarla yüzdükten sorna bu miniğin aldığı koku gelmişti ki birisi cevaplamış ama ben "balık" kavramını uzaktan sevenlerden olduğum için sanırım kuzuma daha avam -kedi, köpek gibi- bir hayvancık sevdirebileceğim ancak:)
güzel bir gün olsun...