12 Ekim 2009 Pazartesi

1.5 Ela kilo vermem lazım !!!


1.5 Ela kilo vermem lazım.
2 mirket kilo versem de olur..
1 inek de verebilirim. Ne verirsen ver yeterki ver.

Artık son raddeye gelmiş bulunmaktayım.. Kilo verme durumum tam bir mehteran takımı gibi 2 ileri bir geri allahtan tam tersi.. Ama yani hamileliğimin sonlarında gerçek anlamda bir manda kadar kilo almıştım. (Bir manda 80 kg'a yakınmış işte ben de o kadardım) Hayatımın her döneminde küçük bir insan olan beni artık eski arkadaşlarım tanıyamıyor. Al işte İlkiz mesela 8 sene önce tanışmışız tanımadı beni kız neden çünkü şimdi de bir leopar kadarım ama atiklikte çeviklikte değil kilo olarak orta boy bir leopar kadarım (65 kg civarı).

Coca ile ikimiz toplam 16 Ela ediyoruz. Ailemizin en fit insanı Ela.. Kilolu olmasından o kadar korkuyorum ki iştah problemi olacağını hiç sanmıyorum. Çünkü yemediği anda bir dakika zorlamıyorum bırakıyorum.

Şimdi bir "Dev Kalamar" kadar kilom olsun istiyorum. Eskiden öyleydim bir "Dev Kalamar" kadardı kilom, cocayla tanıştığımda 50 kiloymuşum.. Hadi ben kücük bir koyun kadar olmaya da razıyım.. Neyse diyeceğim o ki.. Ölmemeye çalışarak kilo vermeye tekrar çalışacağım.
Eskisi gibi zıpçıktı gibi olmak istiyorum. Merdivenleri 3'er 5'er tırmanmak, rahatlıkla kayak yapabilmek istiyorum.. Herkes herşeyi yapamıor işte, birçok şeye gücümün yettiğini düşünürdüm ama işte bu konuda başarısızım.. Kendimi deşifre edersem belki bu sefer utanır daha çok kilo veririm diye böyle bişey yaptım.. Ela annesini "Leopar" kadar tanısın istemiyorum.
Var mı benle diyet buddy olan.. Birlikte zayıflayalım..
60 kilonun altındakiler gözüme gözükmesin..

Kendimi örnek aldığım hayvanlar;
Zeki, çevik ve ahlaklı bir çita olabilirim.
Vahşi Doğanın zarif hayvanları Flamingo gibi olabilirim.
Ekolüm zürafaa gibi olabilirim. (Arabaların sunroof'unun üstünden nanik yaparım)
Neyse uzatmayım bunlardan biri olsam yeter..

--------------------------------------------

Bir de hayatımızdaki değişenlere bakalım..
Bebekten Önce ve Bebekten Sonra arasındaki 10 Fark
B.Ö: Rutin olarak saat 3.00'de yatış
B.S : Rutin olarak saat 3.00'de emzirmeye kalkış

B.Ö: Cocaya müziğin sesini aç diye bağırış
B.S : Cocaya müziğin sesini kapat bebe uyuyor diye bağırış

B.Ö: Plajda biraz yanmak icin saatler gecirmek
B.S : Plajda biraz yatmak icin saatler gecirmek

B.Ö: Yüksek sesle bağıran çocukların sinir bozucu olduğunu düşünürdüm.
B.S : Yüksek sesle bağıran çocukların ailelelerinin sinir bozucu olduğunu düşünür oldum.

B.Ö: Mini etekli çok bakımlı liseli kızların çok güzel olduğunu düşünürdüm..
B.S: Bir gün benim kızım da mini etekli çok bakımlı kızlardan olacak diye korkar oldum.

B.Ö: Çok rahat 6 kutu içecek içer ve sonra parti yapmaya hazır olurdum.
B.S: Çok rahat 2 şişe su içip yatmaya hazır oluyorum

B.Ö: Yağlı yiyecekler yiyebiliyordum.
B.S :Yağlı yiyeceklere bakamıyorum.

B.Ö: İstediğim zaman kitap okurdum.
B.S: Ela uyuduğu zaman kitap mı okusam, iki satır bilgisayarıma mı baksam, yiyecek birşeylermi hazırlasam, cocanın kafasını mı ütülesem vs vs diye düşünür oldum.

B.Ö: Arkadaşlarımla dışarı çıkardım.
B.S: Ela'nın arkadaşları ile dışarı çıkıyorum.

Yalnız yayınladıktan sonra saydım 9 fark etmiş bu da 10. fark olsun artık sayı bile sayamıyorum

15 yorum:

yeşim dedi ki...

Esracım ben ne diyim sana, yine güldürdün beni:)) ODTÜ'de spor salonuna takılmak dersen ben varım, diyet özürlü bir insan olarak onu beceremem ben:)) Bu arada son söz:zeki çevik ahlaklı çitayı diyorum ben senin için..

ZeyNes dedi ki...

Esra çok güldüm, aslında blogcu anneler içinde sana en çok eşlik etmesi gereken benim ama ruhen hiç hazır değilim. imza:bir yavru fil kadar Nes:)

turkuaz kıyılar dedi ki...

gülümsettin yine valla:) kız salondan bağırıyor, bi konuşabilse neler diyecek, ben artık tüm yorgunluğumla şöyle bir dolaşırken blogları seni okuyorum ve gülümsüyorum...Allah seni de çokkkk güldürsün emi:) kilo mevzusunda benimde söyleyecek çok sözüm var aslında, Ege Bahar'dan önce 52, Ege Bahar'dan sonra 62:)gitgide hafta hafta şişiyorum, mazeretim var, emziriyorum ben:)))

Unknown dedi ki...

Esra süpermiş. Ela doğsun, ben de bu kervana katılabilirim. Ömrümde görmediğim kiloları tartıda keşfettikçe gözlerim yuvalarından fırlıyor. Bakalım göreceğiz doğumdan sonra nerdeeeennnn nereyeeee...

sule_bilge dedi ki...

sen epeysini vermişsin aslında.ben hala o büyük olanlar arasındayım :D

durununannesi dedi ki...

Esra çok güzel bir yazı olmuş.Ben de evlendiğimde 48 kiloydum.Rejimi bilemem ama dersen ki yürüyüş parkurunda,parkta,bahçede çocukları salalım arkalarından koşturalım,ben varım:)Zaten bu hafta bir randevumuz vardı.Ayarlayalım...Öpüyorum çok.

füsfüs dedi ki...

B.Ö ve B.S ler tamamen aynı
kilo konusuna hiç girmeden yavaş yavaş uzaklaşayım ben:)))
gene çok güldüm ya, harikasın

Evin dedi ki...

Esra süpersin! Aynı durumdayız ama ben bunalıma mı girsem diye düşünürken, sen neşeyle yaklaşmışsın duruma; çok hoşuma gitti. ben de kendimi deşifre ederek kilo vermeye azmetmeye karar verdim. blogum yok ama evin her yerine; özellikle mutfağa boy boy "böyle giderse olacağın budur" resimleri hazırlayıp koyayım. rejime ben de varım; ama hiiç yapamadım şimdiye kadar. umarım sen yakın zamanda başarıyı tadarsın;)
sevgiler,
Evin

Filiz Morkoç dedi ki...

Evet itiraf ediyorum ben de şişmanım hatta obezim ben obez...

elif ada dedi ki...

Esracigim,
ben seve seve diyet buddy'in olabilirim. Ama spora, kosuya falan gelemem. Ya aslinda biz cocuklari MyGym'e falan goturuyoruz da niye kendimize bir aktivite ayarlamiyoruz? Terzi kendi sokugunu dikemez misali
Sevgiler
Umur & Ada

Eko Anne dedi ki...

Yeşimcim;
Spor salonuna takılmayı unuttum ben malesef. O lüksümü hamilelikten once bırakmısım. Simdi bebek arabasıyla 1 saat yuruyus modeline gectim. Ama birseyler dusunmek lazım. Evet evet çita o benim..

Nescim;
Aşkolsun insan ruhu kaldırmayınca yapamıyor baksana benimki cok kaldırmıs da 15 aylık kızım var daha yeni aklım basıma geliyor..

Turkuaz Kıyılar;
Kardeşim ben de emziriyorum bak dikkat et bu mazeret adamı fena bozuyor.

Dağlar Kızı;
Kardeşim doğur artık da Ela Hanım'la tanısalım.

Eko Anne dedi ki...

Şule;
şaka yapıyor olmalısın.. ben devanası gibiyim.

Bigecim;
Şimdi kaç kilosun 49'mu? Bak asabımı bozuyorsun ama.. Parklara bahcelere gelirim de senle kilodan bahsetmeyelim. Tek cebime sığarsın sen benim.

Füsun;
biliyoruz sen 15 kilo falansın.

Evin;
ben seni hic oyle hatırlamıyorum. gayet incecik bir kadınsın. Bak gozluklu degilsin ama gozune gozluk lazım.. cılgınmısınız siz ya.

Eko Anne dedi ki...

Filizcim;
seni gormedim soylediklerine guveniyorum. Sen de basla bi yerinden.

Umur;
ben de spora kosuya gidemem. hadi sen de basla diyete. Ama aktivite fikrini begendim su bebeler her aktivitemizi caldılar dimi.. biz de insanız.. mygym'de 30-35 yas arası bize grup acsınlar biz de tepinelim:)

gezicini dedi ki...

merhabalar,
sitenize geldim, pek güzel buldum sizi ve kızınızı. bendeniz 69 kg. itibarıyla diyete başladım mecburen. sizi de beklerim. gerekirse diyetisyen adı ve adresi verebilirim. iyi bir komşumuzdur kendisi.
sevgiler
gorki

Eko Anne dedi ki...

Gezicini;
guzel sozlerin icin tesekkur ederiz.. ben de diyete basladım. umarım hepimiz veririz.. valla diyetisyen ismi de verirsen sevinirim. daha once gittigimden memnun kalmadım. bir de onu denerim belki.