17 Ekim 2009 Cumartesi

Ela ile Duru'nun Foto Romanı

Aman Ela be, şu kadınlar bi gitseler de yemek yesek.. Bır bır bır tepemizdeler çok ayıp..

Sen ne güzel şeysin ya.. Ağzım da ayranlı ama bi öpebilir miyim?

Ela : Şimdi de kutuları değişelim mi ben bunda çok sıkıldım. Zaten kurbağamı da almışsın vermiyorsun..
Duru: Sus bak birazdan cezalandırıcam seni

Duru: Bırakmam seni yeter bu kadar cici bici oturduk. Azıcık da boğuşalım.
Ela: Seninle ilgilenemiycem şimdi poz veriyorum.

Duru: Seni cezalandırıcam demiştim.. Bunu sen istedin. Ayranın da hepsini sen içtin. Benim canım yok mu ya..
Ela: Allahım neydi günahım!!

Ela: Bi de sen gelmeden önce tüm barbunyaları ben ayıtlamıştım. Aşkolsun Duru..
Duru: Ama biz barbunya yemedik ki..
Ela: Ben ayıtladım dedim ya..

4 yorum:

suinci dedi ki...

yorumsuz çok tatlılar yaaaaaa.

durununannesi dedi ki...

Resmen güreşe tutumuş bizim cadı.El-ense çekiyor yaa.

MERAL VE MELİSA dedi ki...

Bu fotoroman kaçmaz:)Devamını isteriz isteriz..

füsfüs dedi ki...

ne güzel oynamışlar ya çok şekerler