9 Ekim 2009 Cuma

15 aylık Ela Zabeth ve 5 yıllık Coca

5 yıl önce bugün gelinliğimin içinde bir yaprak gibi titriyordum.
Kardeşim kapıda arabanın hazır olduğunu eğer istersem Paris'e kaçırabileceğini söyledi.
Kaçmadığıma şimdi çok memnunum.

Tanıdığım en komik ve zeki adamla evlendim.
Minyatürü bir de kızımız oldu.
Ela Zabeth Naz her yönüyle babasına benziyor. Babası gibi yatıyor, bacağını atıyor, ona benzeyeceğinin; kendini kral sanan bi adamın kızı olacağının da sinyallerini veriyor.
Şimdiden espri yapıyor, kalemi verecek gibi yapıp geri çekiyor.
Umarım zekası da benzemiştir benim yaptığım salaklıklar bini aştı.
İkisine karşı bendeki bu aşkla nasıl şükretmem 5 yıl önce kaçmadığıma, 9 yıl önce bir akşam maç izlemek yerine arkadaşlarını ekip benle gezmeye cıktıgına..:)

Haydi coca PAris'e gidelim..

--------------------
TV'nin karşısında yaşadığımız tipik konuşmalar
Ben: Dedektif biraz önce ne buldu?
Coca: SÖyleyemem..
-----------
Ben : aaaa bu adam daha önce de göründü demek ki elması alan buymuş.
Coca: Günaydın kaşif, 8 bölümdür bu söyleniyor..
-------------
Ben: Şu arıya bir şey söyle..
Coca: ??
----
Ben: O rus adam ne diyor?
Coca: Bilmiyorum. Altyazılar Rusça, okuyamıyorum.
--------------------------------------
Ben : Bu adam kim?
Coca : Bilmiyorum ben de seninle birlikte seyrediyorum
-------------------------
Ben : Bİliyormusun hayatım çocuklar güçlerini göstermek için çığlık atarlarmış.
Coca: Süper.
-----------------
Coca: Ela'nın saçını sen mi kesiyorsun?
Ben: Hayır
Coca: Ela'nın saçını annen mi kesiyor?
Ben: Bilmiyorum ama sanmıyorum. Pek kesilmişe de benzetemiyorum ben..
Coca: Bak Ela'nın saçını sen mi kesiyorsun?
Ben: Hayır canım alala. Söylerim kessem..

Coca: (Ela'ya) Kızım saçını annen mi kesti?
Ela - (bunu hiç beklemiyordum) Kafayı onaylar şekilde sallama öne
Coca : (emin olmak için) Kızım saçını baban mı kesti?
Ela - Hareket yok
Coca: Kızım saçını annen mi kesti?
Ela - Başını sallar (Al başına belayı)- Foyam ortaya çıktı. Bu kıza bi daha güvenilmez. Babasının ajanı olmuş bile.
------------------------------
Ben : Hayatım saatlerdir bilgisayarımda birşey var açamıyorum.
Coca: Bi sn. (Kalkıp gelir tek bir tuşa basar ve bilgisayar açılır).
Elektrikli aletlerin bu adama karşı bir zaafı var. Kimin bilgisayarı bozulsa bize getirir. Ha coca yapabilir zaten ama yapmasına gerek kalmaz çünkü elektrikli ve teknolojik her aleti bakarak çalışmaya ikna etme gücüne sahip. Bu bir super power. Gerçekten. Balıkları da öyle ikna ediyor, herkes dururken onun balık tutmasını da başka türlü açıklayamıyorum.
----------------------------------------
Coca: Canım şu Led teknolojisi harika birşey. Nasıl da ince , herseyi icine sıgdırmıslar.
Ben: Hayatım hayvan gibi LCD'yi alalı 5 ay oldu.
Coca: Ya su netbooklar harika. Bi tane alıcam sanırım.
Ben: Canım senin laptopun varya..
Coca: Ben ekmeğimi bu işden kazanıyorum ..

Coca: Sana iphone alalım
Ben : istemiyorum benim telefonum var..
Coca: O zaman bana alalım..
Ben: Senin telefonun iphoneun yaptıgı herseyi yapıyor.
Coca: Ama onu işletim sistemi uçar kaçar
Ben: O zaman bana iphone alalım..

Coca: Hiç dalmaya gidemiyorum
Ben: Her hafta sonu balık tutmaya gidiyorsun..
Coca: Hayır canım çok çalışıyorum da ondan.. Hobilerimin hiçbirini yapamıyorum.
Ben: Hangisini yapamıyorsun
Coca: Dalmaya gidemiyorum, kayağa gidemiyorum, fotoğraf çekemiyorum, maket yapamıyorum, maket uçak yapamıyorum, oyuncak yapamıyorum, bir atölyem olsa kessem biçsem yapamıyorum, uçmak da istiyorum aslında ama bak birtek ona arıza çıkarırsın, bu bonzailer de harika bunlardan da bir tane yetiştirsem, futbol da oynayamıyorum, alet çantama 90. aletimi de alamadım.. Bir karavanımız olsa kıyı kıyı dolaşsak. Aslında Ela'nın yatağını da ben yapabilirim. Şu botu da denemem lazım şimdi balık da batarız. Uff hiç zaman yok.
--------------------------------
Ela bugün 15 aylık oldu. Her dediğimize kendi diliyle laf yetiştirmeye başladı.. Henüz çok iyi anlamıyoruz ama bir fikrimiz var:)

12 yorum:

banushka dedi ki...

Muhabbetiniz her daim sürsün :))

turkuaz kıyılar dedi ki...

Okurken çok keyif aldım:) hep böyle keyifli hep böyle mutlu olmanız dileğiyle, sevgiler...

Limonlu Turta dedi ki...

Ay, bayıldım. Keyfiniz artarak sürsün. Yakındır, bu muhabbete Ela'da katılır:)

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

15 aylık Ela ve 5 yıllık coca ile daha nice mutlu senelere..

Eko Anne dedi ki...

Sizi eğlendirdiysem ne mutlu bana.. Allah herkese ağız tadıyla mutlu seneler versin arkadaslar.

yeşim dedi ki...

canım ne keyifli bir yazı olmuş:)) Allah birbirinize bağışlasın sizi, hep mutlu olun inşallah:))

füsfüs dedi ki...

siz 50 seneyi de böyle eğlenerek tamamlarsınız, insan sizin yanınızda yaşlanmaz be, ailecek çok şeker muhabbetleriniz, öperim

meldi dedi ki...

Ailecek çok şekersiniz maşallah şu saç kesme muhabbetine bayıldım doğrusu. Çoçuktan al haberi denen şey bu herhalde

Eko Anne dedi ki...

Sizlerle de muhabettimiz hep seker olsun..
sizi ve bebelerinizi cok opuyorum..

ZeyNes dedi ki...

Yine çok güldüm Esra...ağız tadınız hiç bozulmasın canım:)

durununannesi dedi ki...

Esra'cım yeni gördüm ve okudum yazını.İnanılmaz güldük Arda'yla.Diyaloglarınız çok keyifli.Her gününüz böyle neşeli, muhabbetleriniz eğlenceli geçer inşallah.

Bahar dedi ki...

İş yerinde kahkaha ata ata bir hal oldum. Odadakiler bize de anlat dedi, anlatılmaz okumanız lazım dedim. Çok keyifli bir yazı olmuş. Hele "O zaman bana iphone alalım.." muhabbetiniz çok güzelmiş. :) Hep böyle muhabbetli olun inşallah.