25 Ocak 2010 Pazartesi

Dostluk Çiçeği...

İnsanın arkadaş sandıkları insanlar bazen küçük bir fırsatta sana karşı dönüp üstünlük sağlama çabasına giriyorlar. Küçük bir özürün ve kötü hissetmenin üstüne gidip insanca olmayan ego davranışları sergiliyorlar. Oysa çoğu zaman bu tip jestler hiç beklemediğin arkadaşlardan geliyor. İçindeki dostluk kıvılcımını uzaktan gören şeker insanlardan geliyor. 2 haftadır inanılmaz yoğunluktan yazamıyordum bana bu şeker jesti gönderenler 2'ye çıktı.
2 tatlı şekerin annesi Filiz'e ve Defne tatlısının annesi Gökçe'ye bu tatlı dostluk çiçeğinden dolayı teşekkür ediyorum..

Bir de bu ödülü diğer blogum EkoAnne'ye Ansı göndermiş. Ona da ayrıca teşekkür ediyorum. Balca'yı da öpüyorum.

Ben de bu çiçeği hemen herkese gönderildiğini bildiğim için ve arkadaş düşündüklerimden 12 kişi seçemediğim için bizi seven, merak eden, arkadaşım olan herkese gönderiyorum..

Hiç yorum yok: