6 Nisan 2011 Çarşamba

Yaş 34

Bugün itibari ile dana kadar bir kadın olduğumun resmi belgelerini size sunmak isterdim ama uğraşamıycam. Doğum yılı tarama seçeneklerinde doğduğum yılı bulmak için artık baya gerilere gitmem gerekiyor. Bu bende birşey yaratıyor mu, hayır. 34 yaşına gelmiş olmak bende çok şey değiştirdi mi. Hem evet, hem hayır.

10 sene önce agresif, saldırgan bir tiptim.
10 sene önce evlilik, çocuk gibi şeyler bana çok uzaktı.
10 sene önce de evlenirsem 2 çocuğum olsun diye düşünürdüm.
10 sene önce de aynı adamla sevgiliydim.
10 sene önce biryerde tasarımcılık yapıyordum.
10 sene önce haftanın 3 gecesi dışarı çıkıyordum.
10 sene önce kimseyi takmaz, kırdıklarımın farkına bile varmazdım.
10 sene önce de kendi paramı kendim kazanıyordum.
10 sene önce, 10 sene sonra sırtımda sırt çantası sürekli gezeceğim diyordum.
10 sene önce cıvık, neşeli ve çok geyik bir çocuktum.

Şimdi sakin, hoşgörülü, şeker gibi bir insan oldum.
Şimdi 3 yaşın altında 2 adet çocuğum var.
Şimdi 10 sene önceki sevgilimle evliyim.
Şimdi freelance tasarımcılık yapıyorum.
Şimdi gece dışarı çıkmıyorum. Arkadaşlarımla hoşsohbet beraberliklerden daha çok hoşlanıyorum.
Şimdi insanları kırmıyorum, sevdiklerime çok iyi davranıyorum. Kimseye sesimi yükseltmiyorum.
Şimdi de sırt çantamla gezmek istiyorum:)
Şimdi de ciddi birisi değilim. Neşeli bir yetişkinim.

Bizim özel günleri şölen gibi kutlama durumlarımız olmaz. Anneler günü, sevgililer günü gibi özel günlere karşı olan fikrimi herkes zaten biliyordur. Doğum günümü de artık pek kutlamıyorum, ailemle birlikte olsam yetiyor. Ama bizim evdeki özel günlerle ilgili konuşmalarımızın bir diyaloğunu yazıyorum, bunlar herşeyi açıklıyor zaten. Daha sonra bu konuda ayrıntılı bir yazı yazarım. Şimdilik

Dün akşam telefonda.
Ben: Canım, annem ve Engin doğum günüm için yemek yiyelim diyorlar.
Coca: Doğum günün mü? Ne çabuk geldi?
Ben: Nasıl yani? Tamam hatırlamıyorsun da bari ne çabuk geldi deme:)
Coca: Çabuk olmuş. Hiç beklemiyordum.

Yine dün akşam.
Coca: Artık sana getirdiğim hediyeyi doğum günü hediyesinden sayarsın değil mi?
Ben: Ben onu doğum hediyesine saymıştım ama zaten doğum günü hediyesi beklemiyorum.

6 ay önce
Coca: Canım, dün evlilik yıldönümümüzmüş, biliyormuydun.
Ben: Ha biliyorum bana da annem söyledi:)

4 yorum:

Güneşli Günler dedi ki...

Nice güzel yaşlara, ben de 9 gün sonra 34 yaşına gireceğim. Çok garip bir duygu yaşlanıyor olmak, için hala çocuk ama bedenin habire uzaklaşıyor o çocuksuluktan...

Benden Bizden dedi ki...

Mutlu yillar Esra :) Hep boyle nese dolu ve cocuk kal emi!

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun.Tüm sevdiklerinle nice mutlu yaşlara.

AYÇA dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Esracım... Sen söyle ben tüm özel günlerinizi hatırlatırım. Çok önemserim de. İlk elele tutuştuğumuz 12 mayıs gibi :P Mutlu yılllaarr :)