27 Nisan 2011 Çarşamba

Ela'nın Kurabiyesi

Ela sonunda kendine geldi. Veeee 10 gün beslenmemesinin acısını çıkarmaya başladı. Bu çocuk aç. O arayı kapatacak. Ela'yı hiç böyle görmedim. Yemek yiyor, 1 saat sonra tekrar acıktım diyor. Ve kandırmak için değil, tekrar yiyor. Ben de sağlıklı yesin diye uğraşıyorum.

Kurabiye diye tutturunca, kendi gıdanı kendin yap dedim. Böylece Ela hanım cevizleri kırarak, içinden çıkararak, balını kendi ekleyerek, muzunu kendi ekleyerek, şekersiz unsuz bir kurabiye yaptı. Kurabiyelere hepimiz bayıldık da, Ela kurabiyelerle birlikte içine koyduğumuz mısır gevreklerinden de bolca yedi. Bakalım bu yemek furyası ne zaman biticek. Herhalde herpes yüzünden kaybettiği 1 kg'ı alana kadar durmayacak.


6 yorum:

esra-emir aydin dedi ki...

geçmiş olsun Ela'ya..
iyileştiğine sevindim,hastalıktan çıkınca yavruların iştahları açılıyor.bir dönem bende yemek yetiştirememiştim ama bizimki geçici oldu.:((
ellerine sağlık,pek hamaratmış küçük hanım..
Afiyet şeker olsun hepinize.:))
sevgiler

Benden Bizden dedi ki...

CAnim ya, yesin tabi bol bol. Yesin de toparlasin. Enerji ihtiyaci cok oldugundan bu tur seyleri daha cok talep ediyor kucuk kuzu. Tekrar gecmis olsun, bir daha boylesi yasanmasin insallah.

Burcu dedi ki...

Ben kurabiyeleri değil de o geniş yakadan açılmış omzu yemek istiyorum, kesin daha tatlıdır :)

AYÇA dedi ki...

Ohh Ohh çok sevindim. Ayır bana da hemen geliyorum :)

elif ada dedi ki...

Kurabiyeler süper. Gel gör ki o yana kaymış bluzden arzı endam eylemiş omuz daha süper. Yerim seni Ela

Eko Anne dedi ki...

Herkese kurabiye yapar Ela. Hepinize