20 Nisan 2011 Çarşamba

Maynak Ece

Ece emekleme ve ayağa kalkma çalışmayla kafayı bozdu. Yerinden alıp oturtunca, yatırınca falan resmen kızıyor bize söyleniyor. Ama dün gece abarttı.

Çok güzel uykularımız vardı ama bu emekleme çalışmaları yüzünden gece kalkıp emekleme pozisyonuna geçtiği oluyor. Dün gece sabaha doğru ağlaması ile yanına gittim. Zaten sabaha doğru birkere emzirdiğimden yine emzirmeye çalıştım ama hem emmedi hem de ağlamaya devaö etti. Allah dedim noluyo? Ateşine falan baktım. Yok. Kucağıma alınca ayaklarını yere bastırdı ve sustu. Meğerse kızımızın o saatte ayağa kalkacağı gelmiş. Ona ağlıyormuş. Tekrar yatırmaya çalıştım yine ağladı. Yine kaldırdım ayakları yere basınca sustu bir de ''he he'' diye gülmeye başladı. ''Hadi ordan eşşek sıpası'' dedim ve yatırdım. İkna edip emzirdim ve uyudu. Bunun sıralaması var, yürümesi var. Bu zamanları unutmuşum. Yandığımızın resmidir.
---------------------------------------------------------

Ela'yı bugün tekrar doktora götürdük. Evet ağzındaki yaralar geçmeye başladı. Ama tam geçmedi. Fakat Ela'nın durumu hiç de süper değil. Boğazındaki enfeksiyon kocaman duruyor ve onu zorluyor. Kulağının durumu da çok iyi değil. Herpes de tam geçmedi. Bunların hepsi ile uğraşırken bir de elinde kocaman bir enfeksiyon oluştu. O enfeksiyonu da akşamüstü bir operasyon ile akıttık ve yine hem çok canı yandı, hem de ağladı. Resmen çekecek çilesi varmış kızımın. Bu kadar bağışıklık sistemi neden zayıfladı bilemiyorum ama artık umarım bir an önce iyiye doğru gideriz. Ve umarım bu hastalığı Ece'yi de bu işe bulaştırmadan ve pazartesi günü gidecek olan bakıcımız gitmeden geçiririz.

3 yorum:

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

Çook geçmiş olsun.tel açtım ama ulaşamadım.buradan tekrar Elacıma acil şifalar diliyorum.
Ece ise bastıysa yere tamamdır :))

Fatma dedi ki...

Çok geçmiş olsun Ela'ya, Ece'yi de artık kim tutar, bir kere tadını almış emeklemenin, kolay gelsin:)

sanberk dedi ki...

güzel ala için çok üzüldüm ama İnşalalh birkaçgün sonra iyileşir unutursunuz.
Eceye maşalalh yandın desen annesi başladını yaramaz günleri:)