22 Nisan 2011 Cuma

Bir Ela + Yarım Ece Kilo vermem lazım

Biliyor musunuz? 4 haftadır çikolata yemiyorum. Çünkü yemiyorum işte. Çikolata yok, kurabiye yok, kek yok, tatlı yok. Biliyorum uçan bir domuz falan görmedim ama işte öyle. Yine hala bir Ela kadar kilo vermem gerek. Bundan bıkmadım mı. Hem de nasıl. Ama artık canım çikolata falan istemiyor. Kek de. Unuttum tadını. Kaç kilo mu verdim? Şimdilik 3.5 kg. Az mı? Daha başındayız. Biraz kayısı, biraz yoğurt, biraz salata, biraz çorba. Biraz pilav yedim bugün, bu diyet işinde dünyanın sonu falan gelmiyor. Ama özellikle çocuklar hastayken ve koşturuyorken zor oluyor. Yarın toparlıyacağım tekrar. Bugün güzel haberler de aldık. Cocanın babasının sonuçları iyi çıktı. Biz iyi düşündük. İyi çıktı. Çok mutluyuz. Ela da daha iyi. Birden dünya yine daha güzel bir yer oldu. Sağlık lazım. Gerisi boş.

Bugün koşu bandına çıktım. Koşu bandına çıktığım günler daha çok veriyorum. Ertesi sabah tartıya yansıyor resmen. Ama koşu ayakkabılarım biraz sıktı, koşumu çoraplarımla bitirmek zorunda kaldım. Bir ayakkabı daha arayacak vaktim yoktu. Zaten bir aralık bulmuşum. 3 dk bile harcayamam. Çoraplarla koştum. Çoraplarla koşmayı denemelisiniz. Müthiş çileli bir iş. Baldırlarınız çekiyor ve acıyor ve kötü sözler söylüyorsunuz ve sabah kalktığınızda akşam birkaç votka yuvarlamış ve gidip bir kaktüse oturmuş gibi yürüyorsunuz. Arka kaslarınızın tutulmasıyla, ve emzirmeyle boyun tutulmanızın bir araya gelmesi ile abuk bir uyku uyuyorsunuz. Bu konuşmanıza da yansıyor. Odaklanarak konuşamıyorum artık. Zaten coca artık çocuk ağlamasına uyanmadığı için gece çocukların birinden öbürüne koşuyorsunuz. Benim bir tatile ihtiyacım var. Bir gün, sadece bir gün, tek başıma geçirmek ve hiçbirşey düşünmemek istiyorum. Tüm sorumluluklarımdan uzaklaşmak. Neyse bence vücut zaten artık kilo vermeye niyetli. Umuyorum. Ben tekrar birşey yapmazsam. Gelecek hafta son 3 senedir gördüğüm en düşük kiloları görmeye başlıycam. Tabii daha bir Ela, yarım Ece kilo vermem lazım. Burdan duyuruyorum önce yarım Ece'den başlıyorum.

4 yorum:

Gezi/yorum... dedi ki...

Kilo vermek bik dert.. kiloyu korumak bir dert.. :)

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

hadi bakalim kolay gelsin. hersey saglik icin..

Ayça dedi ki...

:) kilo gider nasılsa.. iyi olduğunuzu duymak güzel :)

Burcu dedi ki...

Azmine hayranım.. 2 çocuk olacak, boş vakit bulacağım ve o boş vakitcikte spor yapacağım!! ohooo... Tebrikler...