1 Şubat 2010 Pazartesi

İleti Laneti


Şimdi eminim bu konuda yalnız değilimdir. Lütfen söyleyin bana aranızda bazılarının da böyle arkadaşları veya aileden insanlar vardır. Ki bunlar eğer gelen maili 15 dakika içinde bilmemkaç kişiye daha göndermesse aşağıdaki listede olanların başına geleceklerine inanıyor.
  1. Kendisi veya ailedeki birinin öleceğine..
  2. 20 yıl boyunca kötü şansın yakalarını bırakmayacağına ve sonunda ölmüş olmayı dileyeceklerine.
  3. Tanrı'nın, artık ona inanmıyorlar diye duygularının incineceğine ve eninde sonunda cehenemmin dibini boylayacaklarına.
  4. Kayın ailelelerinin yanlarına taşınacağına ve sonunda yine ölmeyi isteyeceklerine.
  5. Vücutlarındaki herkesin bildiği bazı organların %73 oranında küçüleceklerine.
  6. Mars'dan uzaylıların gelip uykularında onlara kötü şeyler yapacaklarına.

Ne demek istediğimi görüyor olmuş olmanız gerek. Çok çok saçma! Bu tip mailleri almaya devam ediyorum. Genelde de "Napiim dayanamadım. Ya olursa. Çok özür dilerim" gibi başlıklarla. Şu hayatta birkere bu mailleri başkasına göndermedim. Yukarda bahsettiğim hiçbirşey başıma gelmemiş gibi hayatta nerdeyse ne istediysem oldu valla. Bir arkadaşımdan durmaksızın bu maillerden alırdım ve ona sonunda "yeter" dedim ve onu şimdi hatırlayamadığım bir çeşit vücutsal hasarla tehdit etmiş olabilirim.

Bugünlerde yine, "eğer bu maili ahiret kadar insana iletirseniz bilmem ne kadar zengin olursunuz" gibi bazı forward mailleri alıyorum. İlginç olan bu mailleri aldığım insanlar buna inanmıyormuş gibi görünen arkadaşlarım, yani sanırım gerçek şu ki bu maili başkalarına da göndererek sihirli bir şekilde para kazanacaklarına inanıyorlar. Meali de şöyle : "Bu maili 10 kişiye iletirseniz yarın bu saatlere kadar aşağınızdan 100 dolarlar yapmaya başlayacaksınız." Ayıp mı oldu. Bence olmadı. Yoksa nerden gelicek ki o para. Herneyse eğer bu birinize olursa beni de ekleyin tabii.. Kızımın yeni ayakkabılara, benim ankastre ocak ve davlumbaza, eşimin milyonlarca dolara ihtiyacı var. Ama olan görülmüş mü acaba.

Bana ileti mailleri gönderen arkadaşlarım gönül rahatlığı ile bu yazıyı üzerlerine alabilirler. Daha nasıl söyleyebilirim bilemiyorum:) Şöyle söyleyim 10 yıl boyunca lanetimle sarsılacaklar.

6 yorum:

ZeyNes dedi ki...

Hep merak etmişimdir,bu tarz mailleri ilk kim yazip yayiyor piyasaya diye...Harikasın Esracım,içimden geçenleri yazıyorsun hep. (Yorum gönderirken harf doğrulamayı kaldırmazsan asıl sen benim lanetimle sarsılacaksın :))))

Eko Anne dedi ki...

Nescim;
İşin ilginci kaldırdıgımı dusunuyordum. Tekrar deneyecegim. Senin lanetinden korkarım bak:)

e. t. dedi ki...

hah haa
çok güzel olmuş yaa.
ooohhh eline ağzına sağlık !!!

Hülya dedi ki...

harika olmuş...en gıcık olduğum mail türü...hem emreder korkutur hem de salak yerine koyarlar..bende göndermiyorum böyle mailleri...yüreğine sağlık...

turkuaz kıyılar dedi ki...

bende bana gelen bu tip mailleri kimseye göndermedim ve hala sapasağlamım:) inananlarada aklım sırrım ermiyor vallahi:) sahi çok var mı inanan:)
hoş bir yazı olmuş, keyifle okudum...

zeynep dedi ki...

geçen hafta bana bu şekilde sürekli mail gönderen arkadaşıma uzun uzun bana bir daha bu şekilde mail göndermemesini istedim.

n'apıyım, dayanamadım diye mail atmaya devam ediyor.

az sonra görseli kopyalayıp, arkadaşıma göndereceğim:=)