5 Şubat 2010 Cuma

1 bana 1 sana..

Küçük çocuğunuz paylaşma konseptini tam olarak kapamıyor değil mi? Çocuğun ego-santrik dünyası için çok alışılmadık değil, fakat iyi bir tutum da değil. Evinizde, "Bu benim" alışkanlığını engellemek için bir yol da gerçek anlamda alıştırma yapmaktır. Alıştırma harika sonuçlar doğurur. "1 bana, 1 sana" sözü herkesin bir parça alabileceğini tatlı şekerinize gösteren somut bir yoldur. Bir sonraki sefer siz ve çocuğunuz peluş hayvanları veya legolarla oynarken bunu bir deneyin. İlk seferinde ona model olun sonra onun yönetmesine bırakın. Bu çalışma bölüşmenin yanında paylaşmak için de temel kurar. Yavaş yavaş çocuğunuz için daha önemli objelere geçiş yapabilirsiniz. Ben kızımın kurbagası ve kedisine oynamayı düşünüyorum.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel fikir :))