16 Şubat 2010 Salı

Doğumgünü Trio'da coştuk.. Eymir'de sakinleştik..

Ne zamandır aktivitelerine biraz ara veren İkoncan Ela Hanım, bu hafta sonu fırsatını buldu ve davetten davete koştu. Tikican ciciş güzeller Mira ve Zeynep'in doğum gününe katıldı Cumartesi öğle uykusundan önce. Mira ve Zeynep 2 yaşına giren 2 fıstıktı diyebilirim. Ela da tutturdu "herkes 2'ye giriyor, ben de giricem" diye. "Kızım senin için daha erken" dedik, dinlemedi. Tutamadık o da girdi 2'ye. Artık 2 yaşındaymış haberiniz olsun. Hediyelerinizi, çiçek ve çikolatalarınızı eve bekleriz. E iyi oldu ama bana kan kusturacağı 5 aydan kurtulmuş olduk, hop giriverdi 2'ye.. Neyse diyeceğim o ki Mira ve Zeynep'in partisi çok şık ve çok sıcaktı. Ela Hanım top havuzunda yüzdü durdu, çıkaramadık kendisini.

Bir ara çıktı sonra kendini Zeynep'in teyzesinin kollarına attı.. Resimde bakar mısınız, Zeynep nasıl bakıyor Ela'ya. "Ya şuna bak ne işi var benim teyzemin kucağında, o da yetmezmiş gibi hediyelerime sulanıyor" der gibi. Haklı ama kız. Gün onun günü. Neyse İkoncan Ela uykusu gelip kendisine abuk ve sabuk hareketler yaptırana kadar dans etti, oynadı, koştu, eğlendi. Sonra ben zararı engellemek için kendisini arabaya attım da 3. sn'de uyudu. Banu ve Neslihan'a herşey için teşekkürler. Daha önce tanışmadığım ve o gün fırsat bulduğum herkes de çok tatlıydı. Çok hoş bir gündü, ben yine yarım kalan sohbetlerden birşey anlamadım.

Kendisine öğle uykusu ve tokluk ayarı verdikten sonra akşamüstü Ela hanım kendisini gözde bekar yakışıklı Demir'in doğum gününde buldu. Burda eski arkadaşları da vardı İkoncan kızın. Ama Ela hanım o gün çok özgür ruhluydu. Annesi dahil kimse ile ilgilenmedi. Sadece balonlarla ilgilendi. Biraz dans etti ama çokca göz süzdü, burun kıvırdı ve son zamanların en favori sözü "oomaz" dedi. Ayça bence doğum günü için harika biryer seçmiş. Çok hoş bir mekan. Normalde stüdyo olduğuna göre bir hafta sonu 2-3 saatliğine kiralayıp gidip kafa dinleyim diye düşünüyorum. Sevdiğim yiyecekleri de söylerim. İsteyen katılabilir. Ooh minderlerde yatarız:) Neyse Ayça'ya da bu güzel gün için teşekkürler. Yalnız birşey eklemeden edemiycem. "Ayça, ayça, oğlun yakışıklı olabilir ama kızım seni daha çok seviyor. Kucağından zor aldık, biliyorsun."

Pazar günü Ela hanım ailesi ile birlikte sakin bir gün geçirmek için, güzel havayı da fırsat bilerek soluğu Eymir'de aldı. Taş atma aktivitesini keşfeden ve bütün gün göle taş atmak isteyen İkoncan Ela Hanım'ı gölün kenarından zor aldık.

Hafta sonumuz son derece eğlenceli geçti. Fakat haftabaşı Ela'nın kendisinden de tiki babasını Palandöken'e gönderdik. Çeşitli nedenlerden dolayı biz katılamadıysak da bu sene de kayak camiasında en azından ailemizin bir ferdini bizi temsil için gönderme kararı aldık. Kendisi 5 gün kara doyacak ama döner mi; onu zaman gösterir.

4 yorum:

ZeyNes dedi ki...

Sevgili Esra ve Ela,cumartesi iyi ki geldiniz.Sizlerle olmak çok büyük keyifti.Kızkardeşim Ela'yı sayıklıyor sürekli.Madem minik ikoncan da 2 oldu,ona da yapıverelim bir parti en kısa zamanda:)Öpüyorum ikinizi de...

Limonlu Turta dedi ki...

Gördüğüm en kıpraşık İkoncan ve en spider Naz senin kızın Esracığım ve ben ona bayılıyorum. Selin tamamen iyileşti, arayı uzatmadan bir görüşsek artık.
Öperim,
ç.

AYÇA dedi ki...

Esracim asıl geldiginiz için ben teşekkür ederim. Gözde bekar ha :) çok güldürdün beni. Senin kız tipe önem vermeyecek demek ki :) ya da sarisinlari sevmeyecek. Ama beni sevdi. Artık daha sık görüşmeliyiz.

Aslıhan Çağlak dedi ki...

ooyy, bu küçük çitlembik, fındık kurduna bayılıyorumm yaa :)
zeynebin teyzesiii :)