4 Ocak 2012 Çarşamba

Yuh sana 2012

2012 bizim eve mi girdi, biz mi ona girdik bilemiyorum ama girdiği günden beri çok zor anlar yaşıyoruz. İlk günü itibariyle bir anda bütün enerjimin çekilmesi, sonra kendimi yatakda bulmam ve 18 saat kalkamamamla başlayan gribim'de 4. günündeyim (dikkat ederseniz 2012'nin de 4. günü) ve hala üstümden tır geçmiş gibi. Üstelik ev halkının hali de hiç parlak değil. Ece de benimle paralel hasta oldu, ve hala onun da yeşilimsi sümükleri evin heryerinde kendini gösteriyor. İkimizin de hala ateşi ara sıra çıkıyor. Ela düne kadar iyiydi. Dün itibariyle onda da öksürükle başlayan rahatsızlık bugün arttı ve burnu doldu ve öksürüğü arttı. Baba insanı ilk günden beri hepimize bakıyor. Kriz dönemi insanı benim kocam. Bunu çok daha iyi anladım. Normalde bu kadar çok iş yapan, gece kalkan biri değil. İlgilidir ama erkek sonuçda dedirtecek kadar. Ama kriz dönemlerinde hiç sızlanmaz. Herşeyi yapar ve sonuna kadar bize bakar. Yalnız evdeki mızır mızır ses gerçekten katlanılmaz durumda. Resmen gün sayıyorum, küçük kızım da büyüsün diye.
Sonuç olarak durum raporu : Dün'e göre ben daha iyiyim, Ece aynı, Ela daha kötü. Benim 4., Ece'nin 3., Ela'nın 2. günü ama totalde hala en kötü benim. Bu grip beni ezdi geçti. İki çocuk ve uykusuz bir dönemden sonra sanırım çok yıpramışım kendimi. Gribim beni bırakırsa planladığım sağlıklı beslenme, fiziksel aktivite, sağlıklı uyku ve daha yeni temelini attığım kendi işimi geliştirmek programına devam etmeyi planlıyorum.

5 yorum:

Burcu dedi ki...

Çok geçmiş olsun, aynılarını 2011in son demlerinde biz yaşadık..

Benden Bizden dedi ki...

cok gecmis olsun, yen yilin ilk ve son hastaligi olsun bu.

yadigar olam dedi ki...

çokk geçmiş olsun hepinize de . :( Umarım en kısa sürede toparlarsınız.

cuckan dedi ki...

geçmişler olsun, çocuklar çabucak kurtulsa sen de gelirsin kendine..

Eko Anne dedi ki...

Çok teşekkürler arkadaşlar,
Kendimize gelmeye çalışıyoruz işte.