20 Ocak 2012 Cuma

Sevgililer Günü Hediyesi

Yeni yıl hediyemiz yerini buldu. Feyza Çolak benden yaptığım takvimlerden vereceğim çekilişte kazanarak bir takvim kazandı. Sonunda tatlı Emre'nin takvimle fotoğraflarını gönderdi. Güle güle kullansın.

Şimdi sırada başka bir hediye var. Sevgililer günü için üzerinde çalıştığım bir ürünü hediye ediyorum. Ürünü kazanana söyleyeceğim. Daha doğrusu seçenekli bir hediye. Kocanıza, sevgilinize veya kendinize düşünebilirsiniz. Bu aslında bu ürün için bir prototip olacak. Ne de olsa henüz bitmedi. Şimdiden çekilişi yapıyorum çünkü vaktimiz olsun sevgililer gününde elinde olsun.

Şimdiii yarın saat 13.00'e kadar bu yazıya yapılan yorumlar arasından bir çekiliş yapacağım ve ona bir hediye vereceğim. Haydi bakalım iyi şanslar. 








81 yorum:

Saykomam dedi ki...

biz varız!!

dimple dedi ki...

bu kez benim olsunnn:)

dimple dedi ki...

bu kez bizim olsunnn:)

dimple dedi ki...

bizim olsunnn

guliz dedi ki...

ben ben ben

Hera dedi ki...

ben istiyoruumm

sezo dedi ki...

Biz de isteriz merakla bekliyorum ne olduğunu da..

Adsız dedi ki...

elbet biz de varız!

canand dedi ki...

şanslı kişi olmayı isterdim:)

Unknown dedi ki...

Ben eksik olmk istemem:)

Unknown dedi ki...

BENDE BENDEE

Adsız dedi ki...

katılayım:))
(ıranon)

Adsız dedi ki...

ben de varemm :)) bu arada emrenin takvime küçük sevgili yazmışsın yaa bayıldım orasına.

canand dedi ki...

Şanslı kişi olmayı isterim:)

özgekuzey dedi ki...

şans bu sefer benden yana olsun:))

Funda TURAN dedi ki...

Sevgililier gününde bir hediyeye kim hayır der ki?:) Bizde varız:)

Mutluanne dedi ki...

Bizide sayın :)) bizde varız

Funda TURAN dedi ki...

Sevgililer gününde bir hediyeye kim hayır der ki?:) Bizde varız:))

atb dedi ki...

ben de varım :)

BEHİCE dedi ki...

merhaba takvim harika olmuş ellerine sağlık:)çok beğendim acaba bu hediye ne olacak onu da çok merak ediyorum
ama kocam askerde onun için istesem ancak mayıs sonu verebileceğim neyse geldiğinde süpriz olur
herkese bol şans bize daha çok ama:)))

Unknown dedi ki...

bende bendee

Unknown dedi ki...

BENDE BENDEE

sumeyra dedi ki...

bizdeee varızz

Merih-Eylül dedi ki...

Feyzanın şansı bana geçer inş :))

Merih-Eylül dedi ki...

Feyzanın şansı bana geçer inş :))

Unknown dedi ki...

ben de ben de :)))

bahriye-krm dedi ki...

şans bizden yana olur mu acaba,denemeye değer :)))

banucd dedi ki...

şansımıza belki de bize çıkar

cerenkuzey dedi ki...

Biz de varız gerçi şansım yoktur ama bir kere daha deneyelim:)

cerenkuzey dedi ki...

Biz de varız gerçi şansım yoktur ama bir kere daha deneyelim:)

smhsmh dedi ki...

bizde varız

smhsmh dedi ki...

bizde varız

Adsız dedi ki...

Hımm, bizde varız :)

sblr dedi ki...

süperrr

Benden Bizden dedi ki...

sevgililer gunu icin degil ama sirf merak ettigim icin katilayim bakalim.

reny... dedi ki...

Oooo çok heyecan verici:)

ilke dedi ki...

bende isterem

yadigar olam dedi ki...

Şanssızım genelde.Ama 2012 iyi geldi.Belli mi olur ;)

reyhane dedi ki...

Slmmm, ben de isterim:)

Bezen Hindistan dedi ki...

sansimi deneyeyim:)

pasta köşesi dedi ki...

bizde varız hep varız hep varız:)
sevgilerimle bana da beklerim çekilişime :)

Hülya dedi ki...

eee bizde isteriz tabi ki...sevgiler :)

Adsız dedi ki...

ben de istiyoruuuum.

elif dedi ki...

talibim

elif dedi ki...

Talibim

elif dedi ki...

talibim

Adsız dedi ki...

Ben de ben de :) (florian)

Herseydenbirtutam dedi ki...

ben de talibim:)
et_hotmeyil.com@hotmail.com

251.izleyicin oldum.seni de benim bloguma beklerim.yakında çekilişim var:)

zeynep.cetinbag dedi ki...

peki be de varım yeni yılın ilk hediyesi olsun..

nilep24 dedi ki...

bende şansımı denemek istiyorum umarımmm şans bu sefer bana güler:)şimdiden teşekkürler

kuzunun annesi dedi ki...

deneyelim sansımızı , belki Eloşun dgünü şansı olur

kuzunun annesi dedi ki...

Bize çıksın:)

leman_kl dedi ki...

bizde varızz

Sinem Alptug Ayhan dedi ki...

beni unutma esraa sinemalptug

füsfüs dedi ki...

ben de ben de ben de isterim:)

Jise-İklim dedi ki...

Beni seç, beni seç :))

Bora ve Dünyası dedi ki...

Bende talibimki:)

BETÜL dedi ki...

bende katılıyorum,katılanlardan neyim eksik ayol:=))

Ayça dedi ki...

Şans bize de güler elbet :)

Di dedi ki...

Sans sans sans :)))

ElfAna dedi ki...

Eko, emegine saglik:)

Cucu dedi ki...

bendeee:)

ilal dedi ki...

bizde varız:)

Adsız dedi ki...

ben de talibim :)

Betül Yıldıztekin dedi ki...

Ben de katılmak istiyorum

COLITO dedi ki...

bizde isteriz :)

ozge dedi ki...

Hediyeler güzeldir, insanı mutlu eder :)))

gugu06 dedi ki...

bende bende varım:))

selen dedi ki...

im in:)

annesi ve defnesi dedi ki...

Ben de isterim,cok isterim:)

annesi ve defnesi dedi ki...

Ben de isterim,cok isterim:)

annesi ve defnesi dedi ki...

Ben de isterim,cok isterim:)

meral-tuğsem dedi ki...

bizde isteriz:))

Adsız dedi ki...

katılmak istiyorum

Adsız dedi ki...

Merhaba
Bloğunu izliyorum.
Çekilişe katılmak istiyorum.
Nurcan Uyaver
nuyaver(at)gmail(dot)com

Başka Anne dedi ki...

ben de istiyoruuuuum

Minikkuzular dedi ki...

Bende varim:)))

gül dedi ki...

bizde isteriz :))

reyyan naz arslan dedi ki...

eko anneden okadar çok etkilendimki rüyamda gördüm uyanıp hemen baktım böyle birşey var yazayım dedim iyigünler size..

bulutsuz olmazz dedi ki...

bende istiyorumm

kekik dedi ki...

ben de varımmm:)