27 Ocak 2012 Cuma

Bizim Evde Çocuk Olmak


Gerçekten bilmiyorum nasıl bir anne babayız? Çok eleştirenimiz de oluyor, çok gıpta edenimiz de. Türk anne babalarına göre biraz uçlarda sayılabiliriz. Kar keyfini yaşarken üzerlerinde sadece polarla gören teyze olsaydı baya yadırganırdık. Zevkimizden yapmıyoruz ama giymek istemiyor Ela. Palto giydiği dakikalar sayılı. Bir çok şeyi umursamamaya çalışıyoruz. Asıl isteğimiz çocukluklarını yaşamaları. Gönüllerince eğlenmeleri. Karla kaplı günden istifade baba yapımı bu koltukdan bozma kızaka takılan elektrik kordonu ile karda çekilirken çok eğlendiler. Zaten suratlarına bakarsanız siz de görürsünüz. Bu karda çocukluklarının tadını çıkardılar. Keşke beni de böyle bir kızakla çeken olabilse. Ben onların yerinde olmak isterdim. Demek ki fena anne baba değiliz. Kendi çapımızda. 











Bizim evde çocuk olmak böyle işte. Ne dersiniz bu iki küçük kız eğlenmiş mi sizce?

14 yorum:

Betty dedi ki...

ama çoook şekerler ya. beni de evlat edinirmisiniz?

nohut oda dedi ki...

bende sizin evde cocuk olabılırmıım:)

Feride dedi ki...

daha ne olsun.. ne aptıysanız onların gözlerini güldürebilmek için.. Harikasınız bence

feride

zeynep.cetinbag dedi ki...

beresiz polarlı...keşke ben de böyle olabilsem. 2. çocuk gevşetir belki:)

sanberk dedi ki...

aslında bir çok anne baba siizn gibi olmak istiyor ama insanlar ne diyecek diye düşünmekle mecguller.Keşke hepimiz diyerlein düşünceleri umursamamaya cesaretimiz olsa da çocuklarımız çocukluğunu doyasıyla yaşısınlar.

lena ile başbaşa... dedi ki...

karların üzerinde ne tatlı çıkmışlar,,:))küçük hanımlar sizi:))

lena ile başbaşa... dedi ki...

karların üzerinde ne tatlı çıkmışlar,,:))küçük hanımlar sizi:))

alev ertürk dedi ki...

süpeer süper süpeeeeeer imrendim size keşke ben de birazcık rahat bir anne olabilsem de hayatı hem yavruma hem de kendime zindan etmesem :(((((

ÇokBilmiş dedi ki...

Benim Elam da sizinkiyle aynı paltoyu giyiyor ve benimki de şapka vs takmak istemiyor. Keşke ellerini cebine sokmayı öğrense de rahat etsem ben de...
Bu sefer kendini aştı benimki: Tam 3 saat boyunca kar yedi. Kar topu filan yapmayı bırakıp, ciddi ciddi karları yedi durdu. Hiçbir şey de olmadı. Sizin kızlar da çok sağlıklı ve mutlu görünüyorlar. Bene doğrusunu yapıyoruz, kim ne derse desin...

Funda TURAN dedi ki...

Çok güzeller.. çok da eğlenmişler belli.. Her zaman diyorum üşümekten bir şey olmaz, asıl terlemesinden korkmalı diye. İzindeyim:) Bakalım benim kuzum neler yapacak büyüyüp dillenince:)

Di dedi ki...

ne cok isterdim, yanlarinda olabilmeyi :) her anne senin gibi olabilse keskee!

cuckan dedi ki...

bence eğlenmekten yorgun düşmüşler:) iyi ki de yapmışsınız.Ne mutlu size...

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Çok eğlenmişler valla.
Onalr sağlıklı olsun, mutlu olsun.
Başka ne isterki bir Anne-Baba..
Sevgiler,
www.ceylinolmez.com

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum
mutluluğunuz daim olsun
:)
bana da beklerim canım
:)