31 Aralık 2011 Cumartesi

2012'ye Geçerken


2011'de kayıplarımız oldu, ailede hastalıklar oldu ama yine de çok kötü davranmadı bize. Çok şükür çocuklarımız sağlıklı. Her yıl yaptığım gibi geçen yılın hedeflerini yazıp neleri yapabilmişiz bi bakalım.

2011'e geçerken yazdıklarım:
1. Yeni bir bebek - şaka şaka - bu bebek bildiğiniz doğurulan bebeklerden değil, benim kafamda oluşturduğum bir proje bu sene doğmasını çok istiyorum. Yani bu sene beklentim, işle ilgili. - Aslında 2011'de çok debelendikten sonra son 2 ayında bu hedefim için adım attım ve bir bebeğim oldu diyebilirim. Ekotolye açıldı. İşlerim birden hız kazandı. Artık bu bebeği büyütmek bana bakıyor.
2. Yeni bir araba - olur mu olur biz evrene gönderelim de. - Hiç beklemediğimiz bir anda oldu.
3. Ela'nın artık okula gitmesi - Çok şükür. Oldu.
4. Bir kere yurtdışı seyahati - Malesef, coca gitti ama biz yerimizde saydık. 
5. Uzun bir yaz tatili - Gerçekleştirebildik. 
6. Sağlık, sağlık, sağlık - çocuklarım, ben, cocam, ailem herkese sağlık. - Çok şükür. 
7. Cocamın bu sene de askere gitmemesi - Evet, evet ve evet.
8. Cocamla bir kere başbaşa küçük bir kaçamak. - Malesef.
9. Mutlaka zayıflamak - bu sene bunu da çözmek çok istiyorum.. - Zayıfladım bu sene ama istediğim kadar değil. 
10. Cocamın projesinin de gerçekleşmesi. - Devam ediyor.

Aslında ilginç bir şekilde hedefleri yazınca insan onların doğrultusunda düşünüyor ve çalışıyor. Bu sene de yazalım
1. Anneme, Babama, Kocama, Çocuklarıma, Kardeşime ve Kendime Sağlık. En büyük isteğim diğerlerini kendimiz gerçekleştiririz. Diğerleri dilek.
Dilekler
1. İşimi bir sonraki basamağa taşımak, aklımdaki projeleri gerçekleştirmek.
2. 52 kg'a inmek.
3. Seyahat etmek, bol bol gezmek.
4. Yazmak istediğim kitabın altyapısını bitirmek.
Herkese mutlu yıllar dilerim.

2 yorum:

Fatma dedi ki...

Geçmiş olsun kuzuya. Yeni yılda sağlık, mutluluk dilerim ve dileklerin gerçekleştiği bir yıl olsun hepimize. Yeni projelerinizde de kolaylıklar dilerim.

Twin dedi ki...

Dilerim bütün dilekleriniz olur...