30 Aralık 2011 Cuma

Yıl Başı Programımız

Yeni yıl programımız belli oldu dostlar, çok heyecanlıyız. Muhteşem ve düzenli malikanemiz bir de Calpol ve Dolven'in gelip program yapacak olmaları ile daha da harika bir hal alacak. Hele kadim dostumuz Dolven ricamızı ikiletmedi, hemen kabul etti. Bütün gece bolca ağlama, burun akıntısı, öksürük de bize eşlik edecek gibi görünmekle birlikte benim gözde vücudum da bu eylemlere katılmamak için kendisini zor tutmaktadır. İşte böyle doslat bizler 2012'ye nerdeyse hepinizin kıskanacağı bir programla merhaba diyeceğiz. Ama kıskanmayın yeterince çalışırsanız siz de seneye yetiştirirsiniz böyle bir programa sahip olursunuz.
Yılbaşı gecesi malum gece uzun saatler omzumuzdaki sümükleri silip, ateşölçere bakarak oturacağımızdan güzide çocuklarımız ertesi sabah sakince kalksalar bile anne babalarına kesinlikle seslenmezler. Büyük olan kesin küçüğün altını değiştirir. Kahvaltısını yaptırır. Beraber sessizce ve muhtemel hicbir arbede olmadan uyanmamızı bekleyeceklerdir. Ama siz bu kadar müthiş bir programı kaldıramazsınız. O yüzden size daha sakin bir yılbaşı diliyorum. Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun. Bu mutlu tablonun sırlarını merak ediyorsanız özel olarak sonra anlatırım. İyi yıllar.

1 yorum:

cuckan dedi ki...

benim ki deç ok mutlu geçmeyecek ama neyseki bizde calpol yok sahnede:)
önümüzdeki yıla farklı bir program dilerim...