2 Haziran 2011 Perşembe

Turist İşi ANTALYA

Yıllardır buraya geliyoruz, tatil yapıp gidiyoruz. Bu sene havalar da daha serin olduğundan ve hamile olmadığımdan ve Ela büyüdüğü ve yeni şeyler yapmak onunla eğlenceli olduğu için bu sene Antalya'yı turist işi gezmeye başladık. Gezdikçe yazacağız. İşte

Minicity ve Canyon Park
Çeşitli ülkelerin ve ülkemizin simge olan yapılarının minyatürlerini yapmışlar. Güzel bir yapay gölet ve göletin etrafına da restoranlar, cafeler yapmışlar. Çok güzel park olmuş. Antalya'da gerçekten park çok. Sahil boyunca hep parklar var. Burda sürekli parklardayız. Ya denizde ya parkta ya bisiklete biniyoruz ya geziyoruz. Burda çocukların hayatı çok keyifli.

Tromboy'la (Diğer insanlar tramvay diyor) Antalya Gezisi
Ela ile atladık bir tramvaya turistmiş gibi gezdik. Durak durak indik gezdik. Bütün gün gezdik. Artık 3 yaşındaki bir çocukla herşey yapılabiliyormuş. Yanıma arkadaş buldum. Herkes sıcaklar gelsin isterken ben biraz daha geç gelsin biraz daha rahatça güneşden denizden faydalanalım istiyorum. Siz de yarın çıkın tramvayla bulunduğunuz şehri gezin. Varsa tabii. En son Prag'da böyle gezmiştik, çok keyifliydi. Kendi şehrimizde de çok güzel oluyormuş.




1 yorum:

AYÇA dedi ki...

O kadar Antalya'ya gittim. Hiç gezmedim. Otelden havaalanına o kadar. Ne kötü bir durum aslında :(

ahh Prag.... Bende en son orada binmiştim. Nerelere goturdun beni :)
ne zaman geliyorsunuz ?