21 Haziran 2011 Salı

Lunapark Antalya

Ela'nın tam olarak ilk Lunapark deneyimi idi. Her önünden geçerken ''Anne, babam geysin. Beyabey gidelim olur mu? Dönme dolaba binelim babamla.'' dedi durdu. Sonunda babası geldi ve geldiği gün akşam Lunapark'a gittik. Şansımıza hava da şeker gibiydi.

Ela hep görüp binmek istediği dönme dolaba bindi sonunda. Çok da eğlendi. Diğer oyuncaklara da bindi. En favorisi ise Gondol oldu. İki kere binmek istedi. Üstelik çok cesur, kafa üstü dönülen o mideyi bulandırmakdan başka ne işe yaradığını benim anlamadığım oyuncaklara da binmek istedi. Tabii ki bunun için yaşı tutmuyor ama bir sürü oyuncakda çok eğlendi.



Bu ilk maceramızdı. Asıl maceramızı bir dahakine yazıcam.


Ela'dan birkaç diyalog
Misafir olarak gelen bir bayan saçma ve densiz bir şekilde Ela'ya : ''Ay bu memeler ne güzel, bana da versene''. (Neden çocukları böyle severler hiç anlamam. Sinir olurum) Ela da lafı koydu tabii : ''Seninkiler çok büyük zaten, neden vereyim ki?''

Eka, Ece ve Ela'yı parka götürdü. Orda parkda yanına oturan bir bayan Eka'ya ''Çok tatlı çocuklar, sizin mi?'' diye sormuş. Eka da '' Hayır, bir akrabamın'' demiş. Ela ordan: ''Hayır Eka, senin çocuklarınız biz'' demiş.

Hayali arkadaşlarından bahsederken birgün bana :''Anne, Duru'yu görene kadar sana Duru diyebilir miyim?'' dedi. ''Hayır kızım ben senin annenim'' dedim. '' Çok gıcıksın anne, hiç oynamıyorsun'' dedi.


2 yorum:

uğurböceği dedi ki...

çocuklar bayılıyor lunaparka.benim kızda deli oluyor.ama babası korktuğu için herşeye bindirmiyor tabiki

Benden Bizden dedi ki...

ela'da kendimi gordum bu yazida :) kucukken her pazar gotururdu lunaparka beni ama sadece atlikarincaya bindirirdi, cok sIkIcIydi :) her seferinde buyuk salincaklara binmek isterdim ve bazen de bu istegim olurdu. Teyzenin ela'ya soylediklerine midem bulandi resmen, ya bu Turk milletinin yarisi aleni, diger yarisi da zimni sapik galiba???? pes!