1 Haziran 2011 Çarşamba

Anket

Mezun olduğum liseden bir anket geldi. Neden neler yaptığımı merak ettiler bilmiyorum. Uzun zamandır bir ses yoktu. Oysaki ancak para istemek için birilerine yazarlar diye düşünüyorum. Neyse anketi ciddi bir şekilde aşağıdaki gibi doldurdum. Ben çok eğlendim. Eminim onlar da eğleniceklerdir. Ama sanırım bu beni bir daha aramalarını sağlayacak. Neyse hal hatır sorarız problem değil. Tüm soruları yazmadım bu arada çok uzundu.

Şu sıralar neler yapıyorsunuz?
NASA'da çalışıyorum. (Burda şöyle cevap verebilirler, aa gerçekten mi sen 3 sene üstüste matematikden çakmamışmıydın.) NASA kurallarını değiştirdi. Dahi olmak için matematik bilmek gerekmiyormuş artık.

Hobileriniz neler? Nelerle uğraşıyorsunuz?
Sirkte gönüllü çalışıyorum. Filleri eğitiyorum. Çocuklardan daha kolaylar.

Nerde çalışıyorsunuz?
CIA ajanıyım. Ama acaip gizli. CIA bile bilmiyor.

Liseden sonra hayatınız nasıl değişti.
Hala geometriyi geçmeye çalışıyorum.
Charlie Sheen'le çıkıyorum.
12 yılımı Afrika'da zürafalarla iletişimi öğrenmeye çalışmakla geçirdim.
5 çocuğum var. 2'si ikiz. Hepsinin babası farklı.
Benim deli olduğum sonucuna varabilirler. Aman çok umrumdaydı. Bizim evde bir gün geçirsinler bakalım. Şimdi çağırdıkları aktiviteye gitmeli miyim sizce?

Hiç yorum yok: