30 Mart 2011 Çarşamba

Organik Strafor


Strafor sizce organik mi?

Çünkü Ece bugün bir parça yedi ve sadece organik gıda yemesi gerekiyor.

Yemin ederim bu çocuk yerdeki herşeyi buluyor. Bu evde strafor olan bir şey de yok. Nereden geldi hiçbir fikrim yok. Ama bugün baktığımda küçük bir para kadar bir parça vardı ağzında.

Telefonda konuşuyordum ve aşağıya baktığımda Ece'nin ağzında beyaz birşey gördüm. ''Bu da ne ya? Ece'nin ağzında birşey var'' dedim.

Tabii ki, ben çıkarmaya çalışınca ağzını kitledi.

Ve işte orda. ''Bu da nerden çıktı böyle?'' dedim. Eka bilmediğini ama birkaç gün önce de ahşap birşey yakaladığını söyledi.

GERÇEKTEN.

Bu çocuğun ağzına bir parça çorba koymakda zorlanıyorum ama küçük parçalar halinde ahşap ve strafor. Ağzının tadını çok iyi biliyor.

1 yorum:

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

:))ne güzel büyüyor maşallah.Melisa Ece kadarken bir gün saksıdaki topragı yemişti kaşla göz arasında.hemen doktorunu aramıştım bir panik.gülmüştü telefonda demek kesfetti,birşey olmaz demişti.en dikkat edilecek dönemi zira herseyi agızla tanıyor.sonra konusmaya baslayınca anlatırız kendisine bu günlerini:))Ela'yı da öpüyorum.