3 Mart 2011 Perşembe

Ece'nin İlk Dişi


Benim çocukların bir acelesi var. Bu da ablası gibi 6 aylık olmadan ilk dişini gösterdi bizlere. Alt dudağında pıtırak gibi bir diş duruyor dünden beri. Ela'dan daha rahat çıkarıyor. Salyası dışında hiç alarm vermedi kuzum. Biraz iştahsız o kadar.

Katı gıdası olayına da bugün itibariyle birazcık elma suyu ile başladık. Kaşığa da hiç hayır demedi. Elmanın da tadını sevdi sanırım. Bu dönemleri unutmuşuz. Daha çok işimiz var bakalım.

Bu blog taşıma olayına kılım. Kim nerden yayın yapıyor anlamıyorum. Ben ikisini de kullanacağım sanırım.

3 yorum:

elif ada dedi ki...

Darısı öbür dişlere o zaman. Bu kız, bir minik afet olmuş. Gelemedik bir türlü onu sevmeye ya

Fatma dedi ki...

Devamı da sorunsuz gelir inşallah. dns no değiştirdim de blogları geziniyorum merhaba demek için.

zeynep.cetinbag dedi ki...

maşallah küçük eceye...benim kızım 4.5 aylık çıkardı ilk dişini. blogspot da bir geliyor bir gidiyor, içimden yazmak gelmiyor...