21 Mart 2011 Pazartesi

Evli, Uyuz ve Çocuklu Ajan

Geçen hafta içinde cocanın Amarikanya çıkartmasını fırsat bilip biraz gezdim sanırım. En son cumartesi akşamı evli, uyuz ve çocuklu olarak 10 yıllık arkadaşlarımla fasıla gittim. Evet, ben fasıla gittim. Bünyeye çok ters bir hareket yaptığımdan ortamdaki muhabbet dışında ilgimi başka şeyler çekti diyebilirim. Öncelikle arkadaşlarımı çok özlemişim, ama en son bıraktığımız yerden aynı geyikle devam edebilmek çok güzel. Sadece yaşlarımız artık 30'un üstünde. Onun dışında eğer mizah ve geyik kapasitem yüksek kaldıysa birinci suçlu cocamdır ikinci suçlu ahan da bu gruptur.

Herneyse gece tiplemeleri ben gitmeyeli çok değişmiş. Eskiden kızlı erkekli gruplar olurdu. O gün akşam ortam bildiğiniz kadınlar matinesi gibiydi. Biz zaten 6 kişilik bir masaydık. Yanımızda 15 kişilik başka bir masa daha vardı ama yaşları bizden 10-15 yaş daha gençti. İncelemelerime göre yeni nesil kızları şöyle.

Hepsi birbirinin aynı. Bildiğin kopyala yapıştır gibiler. Saçlar genelde sarı veya platin, koyu renk çok az. Genel olarak aynı şekilde açık bırakılmış ve bukle bukle bir fön çekilmiş. Bir de dağınık, yüzün gözükmese de olur. Zaten kimse yüzlerine de bakmıyor. Ben bakmadım açıkçası. Kısa elbise giyilecek. Mümkünse siyah, biraz iddialıysan leopar desenli giyebilirsin. Ama en uzunu dizden 10 cm yukarda olucak. Daha uzun birşey giyen görmedim. En az 10 cm topuklu ayakkabı giyilecek. Ve mümkün olduğu kadar zayıf olunacak. Kemiklerini görsek en iyisi. Obezite bu yaş grubuna uğramıyor. Bak en sevdiğim kısımları bu, ama ne yemeyerek veya ne yiyerek bu kadar zayıflar orayı bilemiyorum tabii. Her türlü müzikte aynı figürlerle dansediyorlar. İşte benim gececi yüzüm bu kadar. Arkadaşlarımla da bir kuple geyik yapabildim. Sonra gay bir solist çıkıp da detone sesiyle bağrınınca balkabağına dönüşmeden zaten kafası sessizlik arayan 2 çocuklu öbür arkadaşımla ordan kaçtık.

Mümkünse beni sessiz yerlere davet edin anacım. Doğayla içiçe yerler de olur. Deniz kenarına da gelebilirim. Ama bir 7-8 senedir böyle bir yere gitmiyordum. Bir daha da gitmem herhalde. Kızımın peşinden ajan olarak cocayla gitmemiz gerekmezse tabii.. Neyseki henüz hala 9.30'da poposunu devirip yatacak yaşta..




2 yorum:

Rüya'nın Annesi dedi ki...

Super anlatmissin bayildim :) Hele sondaki karikatur o kadar gercek ki tipler gozumun onune geldi hahahah :)) Benzer bir tecrubeyi ben de 1 ay once yasadim, uykum geldi gurultuden kulaklarim agridi, ve ortam o kadar sacma ve gereksiz gorundu ki gozume... Yaslandik mi dicem ama o da degil, yasam tarzinin degismesiyle alakali sanirim.

Burcu dedi ki...

Esra, bu dediğini geçen ay ben de yaptım.. Tek fark ben en çok gay solist çıktığında eğlendim :) Gayet mülayim bir şekilde oturarak başladığım geceyi masanın üstünde göbek atarken kapatmışım :) Ne çok ihtiyacım varmış.. 4 yıldır gayet sessiz yaşıyoruz zaten, beni artık böyle yerlere davet edebilir herkes :))