24 Eylül 2010 Cuma

Gebeşken Son Aktivitem

Bu fotoğraflar doğumdan bir hafta önce artık sıkıntıdan bayılıp kendimizi taa Ayaş'a domates almaya giderken cocanın kendi balık bölgelerini bize tanıtmak istediği zamandan. Tabii sadece tanıtmakla kalmadı, bi baktık balık tutma çalışması yapıyoruz. 3 kişilik bir aile olarak son aktivitemizde baba-kız çok eğlendi. Burası Ayaş yakınlarında Çanıllı gölü. Biraz burda takılıp, Ayaş'a gidip taze sebze ve meyve alıp, gezip geri dönmüştük. Artık 4 kişilik bir aileyiz, şimdi buna ayak uydurmaya çalışıyoruz. Coca da 3 tane dişi insan ile artık sabit kaldığına göre mecburen balık, kamp gibi aktivitelere önce beni sonra kızları da götürmek zorunda kalıcak. Bana göre hava hoş, ben o zamanları dört gözle bekliyorum..

1 yorum:

elif ada dedi ki...

Ha ha biz de Ayaş'taydık. Keşke karşılaşsaydık. Ece'nin resimlerine bayıldım. Gelip doya doya koklamak istiyorum onu