13 Temmuz 2011 Çarşamba

Meşgul Çalıyorum

Bu hafta çok yoğundum. O kadar meşgulumki poposu mavi sinek gibi koşturup duruyorum, birşeyleri yapmaya çalışıyorum sonra o şeyleri yapmıyorum çünkü sonra yapmam gereken daha önemli başka birşey olduğunu hatırlıyorum ve hangisini önce yapsam diye kafam karışıyor, böylece her ikisini de yapmıyorum, sonra kendimi kahve içerken buluyorum sonra kalkıyorum 15 TANE ŞEYİ BİRARADA YAPIYORUM ve bunları yaparken kendi kendimi cesaretlendiriyorum, sonra birden 2 saat sonra bir köşeye çökmüş kalmış olarak buluyorum kendimi. Bir an önce ciddi bir kafein almalıyım.

Neyse işte bu kadar yoğunum. Dolapda yapmak için beklettiğim bir yemeği yapıp yiyecek vakti bile bulamıyorum. Yazmam gereken 3 çeşit yazı var. Başlamak istediğim bir kitap var. Ela'nın kreşine yetiştirilecek şeyler var. Şu sıra inanılmaz meşgul çalıyorum, ben bile şaşkınım bu duruma. Kafamda planlarım var, hepsi Eylül ayını bekliyor. Kendimi toparlamam ve işlerimi yoluna sokmam şart.

Hiç yorum yok: