23 Temmuz 2011 Cumartesi

Çocuğum Senin Kakan Neden Benim Problemim?


Çocuklarımın tuvaletleri ile ne zaman ilişkili olmayacağım? Kaka yaptıklarında bilmek ve önemsememek istiyorum. Onların problemi olsun istiyorum. Güreşmekten, hatırlatmaktan, silmekten, okumaktan vb. çok yoruldum. Hepsinden çok yoruldum. Ve daha önümüzde çok işimiz var.

Ece kıvranma safhasında. Red Bull içmiş korkutulmuş bir domuz düşünün. Daha bezini açarken kıvrılıp savruluyor. Ama yine de Ece kolay olan lokma.

Ela'nın kaka problemleri var. Kakasını tutuyor ki bu dünyadaki en rahatsız edici, en yorucu, deli edici şey. Başka bir insanın bağırsak hareketlerinin benim üstümde bu kadar etkisi olabileceğini hiç tahmin edemezdim. Milyon yıl düşünsem yani.

Yeni bir planımız var. ''Hazine sandığı'' diye bir planım var. Savaşmadığı zaman ona hayali bir oyuncak vericeğimi söylüyorum. Son zamanlarda hazine sandığı ile ilgili çok heyecanlı. Çok konuşuyor bu konuda. Ama henüz herhangi hazine kazanmış değil. Kakasını istediği yere yapmaka olan ilgisi çeşitli hayali bazen gerçek hediyelere olan isteğinden daha güçlü.

Benim işim ise takmıyormuşum gibi görünmek. Eğer gücü içinden alırsam güç savaşı olmakdan çıkar değil mi? Bunu yapamam. Önemsiyorum. Ve o da bunu biliyor. İçinde tutmak için kıvrandığını görmeyi takıyorum. Ve evet tutuyor. Yemeklerini kaka yapmak zorunda kalacağı için düzgünce yememesini takıyorum. Saat 9 veya 10'a kadar uyuyamasını çünkü çıkmaya çalışanı tutmaya çalışmasını takıyorum.

Bu yeni plan gitli gelli 10 aydır kız kardeşi doğduğundan beri devam ediyor. Buna dayanamıyorum. Biliyorum ki bir gün ergen bir kız olduğunda bu küçük çocuğun küçük problemlerini dileyeceğim. Ama yine de sayın insanlar söyleyin bana. Ne zaman bu çocukların kakası benim problemim olmakdan çıkar.

Onun kakası, benim yaram.

3 yorum:

Itır dedi ki...

Aynı..Ardanın boku beni geriyor.. her an her yerde..Daha bezi bırakmadı, bırakamadı, sırf bu bok illetinden..Subattan beri sıvı vazelin iciyor her aksam, sırf bu bok tutma meselesini kafadan atabilmesi icin..ne zaman bitecek bu dert ve ne zaman bez bırakılacak bilmiyorum ama ben de bıktım..gunluk bok durumunu gosteren takvimli bir cizelge bile mevcut..cok can sıkıcı cook!

sanberk dedi ki...

ay biz de de aynı soru var.Resmen jandarma gibiyim ne iş yapıyorum ne bişey başında bekliyorum belki o anı yakalyığ bir şekilde lazımlıkta yapması için iknaya edebilceğim.Ve beni asıl yoran şey başak türlü satar insanı vıdı vıdı konuşu anlatır bilmiş şey ama kaka gelince gık yok.Ben de yoruluyorum ve bir gün bu kaka benim problemim olmayacak diye yakında görmüyorum.

ÇokBilmiş dedi ki...

Ece için bir önerim var: Kızımı 9. ayından bu yana tuvalete oturtuyorum ve 12. ayından bu yana (hasta olduğu 2-3 sefer haricinde) hiç altından kaka temzilemedim. Şu anda bezini bırakmaya çalışıyor ama yine de hiç kaka kazası yaşamadık. Eğer Ece henüz reddetme dönemine girmediyse, klozet adaptörünün rahatlığını kavrayınca kendisi istemeye başlayacaktır kakasını tuvalete yapmayı. Ayrıca kakalı olmayan bezi değiştirmek çok kolay, gerekirse ayakta bile değiştirlebiliyor.