18 Ağustos 2011 Perşembe

200. İzleyici Çorap Ailesi

Çok ilginç bir aile, çok güçlü ve çok komik bir kadınla tanıştıracağım şimdi sizi.. Blogumun 200. izleyicisi olan Çorap Ailesi'nin Çorap Kadını... Bir süredir tanıyorum onu. 200. izleyici olması bir tesadüf tabii ama ben bu vesile ile zaten 200. izleyiciye bir jest yapıcaktım. Adlarına uygun olsun diye çok tatlı oğlu Türker'e çorap göndermek istedim. İşte resimde gördüğünüz çorapları gönderdim. Çorap kadın da bana fotoğraflarını çekip gönderdi. Türker çorapları o dakikadan beri ayağından çıkarmamış. Hatta yaz günü o çoraplarla yattığını bile belgelemiş Çorap... Çok mutlu oldum tabii, onlar da çok mutlu olsunlar.


Çok ilginç bir aile dedim ya. Öyle sıradan bir aile değil bu Çorap ailesi. 2010 yılında Gazze'ye giden Mavi Marmara gemisine binen bir aile.. Cesur ve yürekli. Bununla da kalmıyor. Türker bebek Mavi Marmara gemisindeki tek bebek. O zamanlar haberlerini izlemiştik. İnsan hikayesini dinleyince gerçekliği çok fena vuruyor. Anne o zamanlar anlatmış neden bindiklerini. Ben de dinledim hikayeyi. Gerçek bir dram ve cesaret.. Çorap'ın blogunda bu yazıları var.


Çorap kadın bu cesur özelliğinin dışında inanılmaz komik bir kadın. Kendimden çok güldüğüm tek kadın diyebilirim.. Süper bir arkadaş, komik bir kadın ve cesur bir anne. Daha ne olsun..



1 yorum:

Nil dedi ki...

İşte benim dostum. İyi ki onu tanıyorum ve iyi ki hayatımda varlar. Gerçekten dediğin gibi harika bir aile. Her insanın sahip olması gereken bir dost Nilüfer. Marcinal aile. Çorapla yatan paşaya ise hiç şaşırmadım.
Tşk bu güzel post için