29 Mayıs 2011 Pazar

Tatilden Diyaloglar




Ela: Güneş neden güneşli anne?
Ben: (bir milyonuncu cevaplanamayacak soruya iç çekerek) Bu onun işi tatlım.
Ela: Keşke güneş olmasaydı diyor musun?
Ben: Hayır.
Ela: Neden? Neden demiyorsun?
Ben: Çünkü soğuk ve karanlık olurdu o zaman.
Ela : Annecim, ben de istemiyorum çünkü o zaman hep yatak zamanı olurdu.

Bu mantıkla tartışamam.

Ela: Anne, keşke ağzımda bir burun olsaydı.

Ben: Neden kızım?

Ela: Çünkü o zaman dişlerim kirli olduğunda kokusunu alır gider fırçalardım.

**************************

Ela: Az daha tuvalete düşüyordum anne.

Ben : Poponu biraz daha büyütmen lazım kızım. O zaman düşmezsin.

Ela : Seninki gibi mi anne?

--------------

Ela: Anne ben kaç yaşındaymışım.

Ben: 2,5 yaşındasın tatlım. Yakında 3 yaşında olucaksın.

Ela: 3 yaşında olunca kendi evim olur mu?

Ben: Olmaz kızım.. Daha çok büyümen lazım.

Ela: Abaca ne zaman olur ki.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

hemen de ayrılın evden, cık cık cık... besle büyüt daha şimdiden kaçmayı düşünsünler:)

seninki gibi mi anne beni benden aldı, bitirdi... küçük tatlı canavarlar bunlar...