11 Mayıs 2011 Çarşamba

Kısa Kısa - Mayıs 11

* Sonunda arabaya konserve gibi sığmak zorunda kalmayacağız. Kendimize içine benim besleme gibi sığışmak zorunda kalmayacağımız bir araba aldık. Çok sevdiğimiz küçük arabamızı satıyoruz, almak isteyen.

* Biraz önce karbonhidratlarla proteinleri karıştırdım. Moralim çok bozuk.

* Bu çocuklarla olmak işi tam bana göreymiş. Valla çok eğleniyorum. Niye inanmıyorsunuz. Neden hayatımı onlara adadım da kendimden vazgeçmişim sanıyorsunuz bilmiyorum. Neyse çoluk çombalak seviyorum. Onlara bakmıyorum valla takılıyorum. Ben nasılsa burdayım 2 de siz bırakın isterseniz ha 2 ha 10 hiç farketmez yalnız çişini söyleyen türden olsunlar mümkünse. Anlatırız size burdan bütün gün ne yedik, ne içtik, tuvalette çık hadi çabuk kavgası, gece en geç yatma rekoru, ama biraz akran insan görmem gerek onu da söyleyim.

* Bakıcı geldi oh yarabbim şükür. Şu birkaç gündür daha keyifliyim.

* Garip bir sene geçiriyoruz. Bir sınav gibi. Bir ay sonra bu sefer de cocanın dedesi vefat etti. Apar topar yine memlekette gidilmeler falan. Şimdi de annemin protezinde bir sorun çıktı. Ne olacağı belli değil. Antalyaya gidişimizi ertelemek durumunda kaldık.

* Çocukların ikisi de şu sıra birer melek, allah bozmasın. Şu an evde tamirat var ve matkap sesinde ikisi de horul horul uyuyor. İnanması çok zor.

* Bugün açık hava konserine gidicektik. Şaka gibi inanılmaz yağmur yağıyor.

* Ela Naz 34 aylık oldu. Saçlarını kestirdik. Teenager olmuş gibi geliyor bana. Ece tripodlara tırmanmaya başladı. Yok anacım bunların mayası aynı, Ece'nin de geleceği belli oldu. Yazık bana.

1 yorum:

Benden Bizden dedi ki...

arabaniz hayirli olsun, kucuge talip olabilirim belki :)
Antalya gidisini ertelemekte de vardir bir hayir, onemli olan saglik olsun da. Gerisi oluyor bir sekilde...