24 Mayıs 2011 Salı

Antalya 2011

İlk 2 gün fena değildi. Hatta bilgisayarsız olmanın bana ne kadar zaman kazandırdığını farkettim. 3. gün maillerimi, arkadaşlarımı merak etmeye başladım. 4. gün huzursuzlanmaya başladım. 5. gün sinirlerim bozuldu, ellerim titremeye başladı. 6. gün benim gibi bir internet bağımlısının daha fazla dayanamayacağını anladım ve gittim Antalya'ya internet bağlattım. Yarın sanırım çok sevdiğim internetime, bloguma, cocayla online buluşmaya kavuşucam. Bu arada Side'den Antalya'ya geldik. Ne zamana kadar burdayız, ne yapacağızla ilgili hiç bir planımız yok. Çocuklar çok keyifli. Ben bir yanım cocayı özlese de Ela'yı nasıl oyalayacağımı burda hiç düşünmediğim için çok rahatım.

Ela bisiklete binmeyi öğrendi. Ece sıralamaya başladı. Coca gitti, annem geldi. Biz yazlık rutinimize başladık.

Hiç yorum yok: