10 Mayıs 2011 Salı

Skali ve Maldır

X-Files'ı bilirsiniz değil mi, işte ona ithaf ediyorum.. Bir kitap yazıcam anacıım..

Maldır: Hey Skali, Saat sabahın 2'si buna iş mi denir ablacım. Biraz eğlenelim mi. Pek güzelsin.

Skali: Bunun için zamanım yok Maldır. Yapmam gereken bir otopsi var koçum.

Maldır: Allah belanı versin Skali. Gecenin köründe beni buraya çağırıyorsun ve azcık aşnafişna yerine senin ölü insanları yarmanı mı izlemek zorundayım. Saol canım. En güzel pantolonumu ölü bir adam için mi giydim yani?

Skali: Kapat çeneni Maldır. Çok büyük ihtimal zuzaylı olabilir sanırsam.

Maldır: (Pembe bir yaratığa bakarak) Ne sana insan olmadığını düşündürüyor Skali?

Skali: Dur şunu elimdeki baltayla keseyim de bakalım. Aman allahım Maldır. Baksana bu zuzaylı olmalı çünkü beyni minicik. Bir de PEMBE. Bir de biftek gibi kokuyor. Sanırım şu an elimizde olan Maldır, ilk zuzaylı beyni.

Maldır: Gerçekten mi. Aman ne ilginç. Napıcazki ölü zuzaylı beynini.

Skali: Bak bu da başka bir organı Maldır. Bunu muhtemelen atarım, ya da gittigidiyor'a falan koyabilirim.

Maldır: Skali, bu zuzaylı içorganlar beni çok etkiliyor. Haydi güzelim gel bunu kutlayalım.

Skali: Maldır, bu kansız zuzaylıyı kesmeyi bitirmem gerek. Sonra da gidip anlamsızca kendi teybime kaydedicem.

Maldır: Skali onu her zaman yapabilirsin. Gel şimdi başka şeyler yapalım. Sana da burası sıcak geliyor mu Skali?

Skali: Maldır o pantolonundaki silah mı?

Maldır: Evet, haha. (Silahını çıkarır)

İmza: Uyduruk İşler Başkanı
Kaynak: Söylemeyim.
Zaman: Evdeki Her Canlının Totosunda Sinekler Uçuşurken

4 yorum:

Şerife dedi ki...

baya bir eğlenceli olmuş birde yazıyı yazma saatine bakarsak :) ayrıca en hoş yeri giddigidiyor kısmıydı

DeryAze dedi ki...

eheh kendi bloğumda takip ettiklerimde gördüğümde "sakalli ve maldır" okudum. birisi hakkında sakallı ve maldır dediğini düşündüm. ama "hehe başlığa bak scully ve mulder'ı çağrıştırdı bana" diye glümsedim. yazıyı açtım ve tataaaam ortada sakallı ve mal olan kimse yokmuş :))))

Eko Anne dedi ki...

DeryAze;
senin yorumun bu yazıdan komik oldu..

cuckan dedi ki...

sakalı ve mal:) of off sabah sabah iş yerinde gülmeye bu kadar ihtiyacım varken:)
ben de genelde ancak o betimlenen dakikalarda yazı yazabiliyorum.