2 Mayıs 2011 Pazartesi

Anayım ben, Ana

Anneler gününde bir buket egzotik aloe vera çiçeği veya en sevdiğim çiçek olan devetabanından 30 saksı kadar istiyorum. Yaptırıp gönderin evime. 3 senede 2 çocuk doğurarak ben ve rahmim bunu hakettik.
Veya kocam tükana davet edip başbaşa bir akşam yemeği sonra da çayocağına telefondan seslenip, ''Osmaan koçum, yengenle bana iki gazozla iki tost ama benim tostumda havyar olmasın'' diyerek, bir espri patlatsın. Hani bana komik adam olduğu için beni tavladığını hatırlatır gibi.

Ya da o akşam penceremizin önünde diz çöküp bir kabak kemanenin ardından ''Düriye'nin düğümleri galaylı'' şarkısıyla içerde yatan iki güğüme gönderme yaparakdan serenad yapabilir.
Eğer o beni yemeğe çıkarmazsa Nihat Doğan'la yemeğe çıkıp survivor ada maceralarını ve yorgan ipliği ile nasıl banji camping yaptığını dinleyeceğime ant içerim.

-----

Bugün Eymir'e mantarlara bakmaya, doğaya çıkmaya gittik. Yağmur yağmış ya heryer nasıl yemyeşil olmuş, deli olduk ailecek. Ela yol boyunca ''Aykadaşlar, bakın burda ne var'' diyerek, yeni gördüğü güzide doğa elemanlarını bize gösterdi. Doğaya çıkınca arkadaşlar olduk yani. Ondan önceki gün yani dün, evi toplama hafif temizleme girişimlerim oldu. Resmen hırtım çıktı. Bütün gün önce biri kaka yapar, sonra öbürü kaka yapar. Aynı anda uyumazlar. Birbirlerini uyandırırlar. Uzun zamandır bu kadar yorulmadım bir daha da yorulmam inşallah. Yok anacım, bu evi tertipli düzenli tutma işi bana göre değil. Bu arada evimizin direğinin oturma performansı da madalyayı hakeder yani. Ben anlamıyorum ki ne ara bu kadar dağıldı ev. Daha ondan önceki gün de eski yardımcımız gelip evi temizledi. Ama bizim evdeki canlıların dağıtma hızı temizlenme hızından daha yüksek olduğu için sürekli birbirimizi kazanın dibine çeken faniler gibiyiz. Çok özledim kadını. Çok ulu bir insanmış. Bizim gibi bir dağıtma sürüsünün arkasını toplayabilme kapasitesine sahip. Daha yazmak istiyorum da dengesiz uyku düzenim yüzünden çok uykum var. Sanırım gidip evdeki canlılardan birine artık hangisi denk gelirse yama olup uyuyacağım.
Gece duası: Allahım, temiz bir ev, hazır yemekler, sakin çocuklar, aşık bir koca, formda bir bünye. Bilmiyorum çok mu şey istiyorum dünyadan.

Hiç yorum yok: