24 Mayıs 2010 Pazartesi

İncekum

Burası Alanya İncekum Beach Resort. Buraya gelmemizin en büyük sebebi incecik kumu, adı üstünde. Annemin kolunda sinir sıkışması var, döndüğümüzde ameliyat olacak. Kum iyi gelir demişler, Ela da çok güzel oynuyor ve Alanya bu mevsimde daha sıcaktır diye buraya geldik. Antalya'dayken hava gerçekten çok güzeldi ama buraya geçtiğimizden beri 5 gündür sadece 2 gün deniz yapabildik. Hava kapalı ve çok rüzgarlı. Ben hiç umursamıyorum tatilde olup kafayı boşaltmak, bilgisayarımla deniz kenarında çayımı yudumlamak, Ela'nın burda iyi vakit geçirmesi benim için yeterli.

Ela'nın sendromik durumları aslında devam ediyor. Son derece yoruyor bizi, ama burda bir nebze daha kolay çünkü salıyoruz parka, kumlara akşam da çocuk discosu var. Yorgunluktan canı çıkıyor. Kumsalı gerçekten çok güzel, tam çocuklara göre. Çocuk parkını da rüzgar almayan biryere yapmışlar ve kumun üstünde yani bir kitapla bankda oturarak yarım gününüzü çocuğunuzu göz ucuyla izleyerek geçirebilirsiniz. Biz hava kapalı olduğu zamanlar genelde parkda vakit geçirdik.
Otel konumu gereği çok güzel. Zaten temiz oda, banyo ve rahattan başka birşey aramayan birisi olduğum için ve kızım rahat ettiği için daha lüksünü aramadım. Havuzlardan huylandığım için hiçbirimiz yanına bile yaklaşmadık zaten. Mis gibi deniz neyimize yetmiyor. Yemekler klasik tatil köyü formatında ve herşey dahil. Salatalarını kesinlikle yemedim, çünkü üstüste ekliyorlar ve taze olamıyor, bu beni zorladı biraz. Aslında sebze yiyememek de zorladı çünkü doğru düzgün sebze de yapmıyorlar. Her akşam mangalda balık, et, köfte türü şeyler oluyordu. Bunları yedim en azından çünkü en azından taze yapılıyor. Aslında böyle oteldense butik otelleri yemekleri için tercih ediyorum ama çok ani verilmiş bir karar olduğu için şikayet etmiyorum.. Tatlıların bulunduğu bölgeye gitmedim bile, ne tatlı vardı bilmiyorum. Zaten Bige'nin dışarda yapılan tatlılara koyulanları anlatmasıyla tatlı olayından iyice soğudum. Ancak biri kek yaparsa yerim. Meyveler çok güzeldi. Her akşam çileğe boğulduk diyebilirim. Tesis olarak da çok temizdi ve servisden de çok memnun kaldım. Çocukları oyalayacak yerler de bol olduğu için zaten çocuğun kendisi bol olduğu için genel olarak memnun kaldık diyebilirim.

Otel çocuk doluydu demiştim değil mi. Çoğu Alman, çoğu Rus biraz da Türk çocuk vardı. Aslında Türkçe konuşan duyunca biz bile şaşırıyorduk. Ruslar çok çocuklu genelde. Benden 5-6 yaş küçüklerin en az 2 -3 çocukları var. Bu durum Prag'da da çok dikkatimi çekmişti. Çok erken çocuk yapıyorlarmış ama boşanma yüzdeleri de çok yüksekmiş. Neyse çocuklar ördek yavrusu gibi annelerinin arkasından geziyorlar. 2 tanesi ile konuşma fırsatım oldu. Kendileri bakıyorlarmış çocuklara. Bizim birbirimize cesaret olarak baktığımı 2. çocuk ve hem de yaşları birbirine çok yakın olayı onlar için çok normal. Ama çok rahatlar 2 yaşında çocuklar mama sandalyesinde kendi yemeklerini kendileri yiyor, ayakları çıplak üstleri çıplak geziyor. Havuz kenarında uyuyuveriyorlar. Belki de anneler çocuklarla daha az savaştığı için daha kolay bakıyorlar. Ela birkaç çocukla çok güzel oynadı. Hiç dil bilmeden o kadar güzel eğlendiler ki. Bu tatil beklediğim gibi Ela'ya çok yaradı. Bakalım sendromumuz Ankara'da nice olacak:)

5 yorum:

Pratik Anne dedi ki...

Supeeer, ben de tatil istiyorummmm. Bu yazinin ozetini Cocukla tatil, tatil koyleri vs yazima da eklersen (donunce) super olur.

Burcu dedi ki...

İncekum'a oldum olası bayılmışımdır, hem Ankara'ya en yakın mesafeli tatil yöresi oluşu hem dediğin gibi kumsalı ve denizi bebekli aileler için çok uygun bence de.. Elanın da senin de eğlendiğinize ve dinlendiğinize sevindim..

durununannesi dedi ki...

incekum u hep merak etmişimdir.hiç fırsatım olmadı.çok severim öyle un gibi kumları:)duru da çok severdi eminim.
inşallah bir gün...
öptük çok

elif ada dedi ki...

Esra, fotoğraflar süper. Biz de mi uçup gelsek yanına... Şaka değil ciddi soruyorum

Eko Anne dedi ki...

Pratik Anne;
Vakit buldugumda yazıcam hemen.

Bige;
Evet Duru'nun da bayılacağına eminim.

Umurcum;
Valla cok sevinirdik ama malesef biz de donduk..