7 Mayıs 2010 Cuma

Eğlenceli Bir Gün

Geçtiğimiz hafta sonu bebeğin cinsiyetini bilenlerle bilmeyenlere pasta ısmarlama günü yaptık. Grubun yarısı bebeklerin rahatsızlıkları veya şehir dışı planları yüzünden gelemedi. Ben de günü çeşitli nedenlerden erteleyemedim mecburen 4 kişi - 4 bebek toplandık. Ama sakin ve çok keyifli bir gün geçirmemize engel olmadı. Misafirlerimiz Burcu & Arda, Bige & Duru ve Sibel & Can'dı.

Önce sohbet ve yemekler yenildi. Çocuklar kaynaştı. Burcu ve Arda erken ayrıldıktan sonra bizim iki cadı ile hassas ruh Can önce kitap okuma seansı yaptılar. Sonra minderlerde coştular.



İyice yorulduktan sonra bu sefer de havanın güzelliğini de kaçırmayalım diye hep beraber parka gittik. Orda da iyice coştuktan sonra birbirlerinden çok çok zor ayrıldılar. Bu eğlenceli gün de çocukların güzelce eğlenmesi ile sona erdi. Fotoğraflar herşeyi anlatıyor. Gelemeyenlerle umarım birgün tekrarlıyabiliriz.


8 yorum:

AYÇA dedi ki...

Bı dahaaa bı daha :) ne çok istemiştim.fotograflardan belli ne eğlendiğiniz. Park olayınıza iyi yapmışsınız. Ela nasıl oldu?

Fatma dedi ki...

Çok şekerler ya, bayılıyorum çocukların iletişim becerilerine. Ne güzel kaynaşmışlar maşallah.

Burcu.. dedi ki...

Çok eğlenmişiniz belli.
Ah bu Ankarayla İstanbulu bu kadar uzak koyanlara ahh

balböcükleri dedi ki...

blogunuzu sanırım yeni gördüm bizden sımsıcak bir merhaba

Burcu dedi ki...

Oooo biz gittikten sonra coşmuşsunuz.. Elaya geçmiş olsun şimdi öğrendim hastalığını, nasıl oldu atlattı mı?

Eko Anne dedi ki...

Arkadaşlar;
Ela'yı soranlara teşekkürler.. Dünden beri ateşi çıkmıyor artık bir tek oksurugu kaldı.. Atlattık sanırım..
Tatilden dondugumuzde tekrarlamak dilegiyle..
Burcu;
Ben sana erken gidiyorsun dedim. Cocuklar yemekten sonra costular tabi:)

ZeyNes dedi ki...

Çok istediğim halde katılamamıştık:( ne güzel eğlenmişsiniz...Esra konuyla alakası yok ama Ela'nın saçlarını önden kestirip arkadan mı uzatıyorsun, cok şeker görünüyor..

Eko Anne dedi ki...

Evet Neslihancım;
Ela'nın saçlarının arkasını kesmiyoruz.. Önden kesiyoruz..