17 Ağustos 2010 Salı

Ağustos

Şu 12 ay içinde en nefret ettiğim aydır Ağustos. Sıcakdan ve nemden aklım çalışmaz olur. Sıcak benim üretkenliğimi azaltır, beynim bile çalışmaz olur, canım hiçbirşey yapmak istemez. Bu sene sıcaklar uzun zamandır devam ediyor bir de üstüne hamileyim. Gece defalarca kalkıyorum, su gibi terliyorum gittikçe daha kalitesiz bir uyku uyuyorum bu yüzden de dayak yemiş gibi heryerim ağrıyor. Yaptığım hiçbirşeyden zevk almıyorum, terleyerek yemek de yemek istemiyorum evde herhangi birşeyi toplamak da, dışarı çıkmak da istemiyorum evde olmak da. Uzatmayım en sevdiğim mevsim sonbahar gelmeden önce her sene yaz mevsiminden de sıcakdan da ne kadar nefret ettiğimi bir kere daha anlıyorum. Ve bu ısınmalar devam ettikçe ne olacak bilemiyorum.

Ağustos ayının aksine Ağustos ayında doğan insanları çok severim. Sıcaklıkları, cömertlikleri ile parlarlar. İşte bugün 34. yaşına giren bir tanesiyle aynı evi, aynı hayatı paylaşıyorum ben. 10 senelik ilişkimiz, 6 senelik evliliğimiz boyunca beni hep özel hissettirdi, her zaman özenle davrandı. Bu 10 seneye çok sıkıntı ve mutluluk sığdırdık ama hep birbirimize dayandık. Şimdi 2 çocuklu bir hayatın başında yanımda olduğunu hissetmek bile bana kuvvet veriyor. Mutlulukla söyleyebilirim ki ilişkimiz 20'li yaşlarımızın heyecanını, 30'lu yaşların hayat paylaşımına, sıcaklığına, derin sevgisine dönüştürdü ama bizi hiç yıpratmadı. Bunda bu yüce gönüllü, çocuk ruhlu Ağustos insanının payı büyüktür. Ha ben de melek gibi bir insanım o ayrı ama gün onun günü. Sakin yapısına baba olmak biraz da olgunluk katsa da hala kızlarla hangi oyunları oynayacağını düşünüyor. Hayatımı güzel kılan sevgili cocam nice mutlu yıllara, nice mutlu yaşlara.

6 yorum:

durununannesi dedi ki...

Sağlıklı ve mutlu yıllar esine:) kizlarinizla beraber nice güzel yılları paylaşırsınız inşallah.

AYÇA dedi ki...

Eşinin dogum gunünü kutluyorum. Hep böyle mutlu olun insallah :)

elif ada dedi ki...

Nice nice mutlu ve beraber yıllara...

füsfüs dedi ki...

esracım al benden de o kadar, kış gelsin artık diye yalvarmaya başladım bile ben:) eşine nice yıllar ayrıca.

bir de senin şekerle ve emzirmeyle ilgili 2 yazının linkini vermek istiyorum benim blogda, sakıncası var mı sormak istedim.

Eko Anne dedi ki...

güzel dilekleri olan herkese cok tesekkurler..

Füsuncum;
hiçbir sakıncası yok verebilirsin tabiiki..

sanberk dedi ki...

daha çok çok uzun ve mutlu yıllara:)bu kadar sene beraber omaktan sonra hala iilk heycanı yaşamka ne mutlu size:)