26 Temmuz 2010 Pazartesi

Ağaç, Tulumba, Kuaför

Bu fotoğrafları kullanmakda aslında biraz geç kaldım. Ama yerleşme, Ela ve iş arasında süregelen yoğun tempom yüzünden herşeyi gecikmeli yapıyorum şu sıra. Bu fotoğraflar Antalya'dan dönerken yolda çekildi. Ela kızımızın gözünün daha da yükseklerde bıraksak ve bir mekanizma olsa gökyüzünde olduğunu gösteriyor. Bir mola yerinde oraya kadar araba koltuğunda nasıl oturduğuna bizim bile şaşırdığımız küçük kız ağaca tırmanmayla biriken enerjisini attı. Siz ilk ağaca tırmandığınızda kaç yaşındaydınız?

Aynı yerdeki tulumba da çok ilgimizi çekti. Olanca kuvvetini suyu çıkarmak için uğraştı. Çok gayretli. Altta da ilk saç kestirme maceramız. Aslında sadece önlerini kestirdik ama ben o koltuğa oturup durucağını hiç düşünmezdim. Gıkını çıkarmadı. Bi de "amca beni güzelleştir" dedi. Konu güzellik olunca uslu duracağa benziyor. Aksini iddia etmek boş, genlerimize işlemiş işte.

Hiç yorum yok: