9 Haziran 2010 Çarşamba

Son Buluşmalar

Çok yoğun bir taşınma gündeminin içinde 2 gün fırsat bulup artık sıkıntıdan patlamakta olan Ela'yı arkadaşları ile biraraya getirdim. Cuma günü uzun zamandır biraraya gelmeye çalıştığımız Neslihan & Zeynep, Çiğdem % Selindrella ve Umur & Ada ile buluştuk sonunda. Ben kolilerimi yarım bırakıp gittim. Gittiğimiz yerdeki adamlarla biraz tartışsak da çocuklar da biz de güzel eğlendik. Zeyneple Ela birbirlerine biraz taktıklarından komik görüntüler yaşadık. Zeynep Ela'nın kafasına şapkasını takmak için tutturdu, Ela kaçtı. Ela Zeynep'in bebeği Münire'yi almak için taklalar atınca Zeynep itirazlarda bulundu.. Selindrella tam prenses kendi havasında oynadı durdu. Ada da annesine doğru ona buna laf etti. Tam laf ebesi kendisi. Ama çok şekerler. Bana da bu yoğunlukda biten sosyal hayatım açısından çok iyi geldi.


Cumartesi günü ailemizde bir düğün olması ve bizim taşınma ile ilgili yine bir sürü işimizin olmasına rağmen asosyallikten bunalan Ela'ya da kıyamadığım için yeni dergimiz "Alternatif Anne"nin yazarları ve çocukları ile bu sıcakda bir cennet olan Papazın Bağı'nda buluştuk. Banu & Mira ve Çiğdem & Selindrella dışında yeni tanıştığım yayın yönetmeni Gülüş ve çocukları ve Özge ve minik kızı bir de Gülüş'ün annesi vardı. Kızlar cici bizi oynarken bizim cadı Gülüş'ün oğlu Barış ile çeşmenin altından ayrılmadığı için günü pis, ıslak ve çıplak tamamlayan tek kız çocuk oldu. Bu sıcakda çok iyi geldiğini tahmin ediyorum. Bizler de dergiyle ilgili, kendimizle ve çocuklarla ilgili konuşup biraz da birbirimizi tanıdık. Yine biraraya gelmek dileği ile.

Taşınma faslımızın ilk kısmı olan toparlanma olayımız bitti. Ben yorgunluktan bitmiş bir halde kendimi Ela ile birlikte Antalya'ya attım yine.. Ben burdayken fiziksel olarak da taşınacağız ve cocam bu işi alnının akıyla halledebilirse yeni evimize geçmiş olacağız. Tabii ki döndüğümde yerleşmekle ilgili yapmam gereken 1500 tane iş daha var. Ama bu arada 3 hafta burda dinlenip biraz Ela ile vakit geçirmek istiyorum. Gebeliğim de ilerlediği için ve son haftalarda çok ilgilenemediğim için ikimizin de buna ihtiyacı var.

2 yorum:

ZeyNes dedi ki...

Ne iyi ettik buluştuk iki arada bir derede,çok özlemişim ikinizi de.Zeyno şimdi arkadaşlarını sayarken Miya,Ada,Sel'e Elowwwww'u ekledi.Ama arkasından devam ediyor -Elovvv Mönene aldı,ah Elov ah:)

sanberk dedi ki...

kızlar çok özendim size ve çocuklarınıza.Çok iyi etmişsiniz hem sizin hem çocuklarınız için çok güzel bir gün olmuş.Belki de ilerde çocuklarınız çok iyi arkadaş olur:)Bu sizin elinizde:)