18 Haziran 2010 Cuma

Ela'nın Kıyafetleri


Meral & Melisa bize bir mim göndermiş. Boş zamanıma denk gelince hemen yazıverdim. Teşekkür ederiz, eğlenceli oluyor. Ben de uyduruk bir mim başlatıcam bir saçma konu bulursam.

1-Nasıl Giydiriyorsunuz?

Valla ben birşey yapmıyorum. Kendi nasıl isterse öyle giyiniyor. Şöyleki ben ona daha çok spor kıyafetler alıyorum. Çünkü küçük bir çocuğa spor kıyafetlerin uygun olduğunu düşünüyorum. Ama zaten günde 8 kere kıyafet değiştiren fırlama bir çocuk için aksi de çok zor olurdu. Fakat son zamanlarda Ela evde ne isterse onu giyerek evden çıkıyor. Aksi halde problem çıkarıyor. Üstünde puantiyeli bir tshirt ve çizgili bir pantolon görürseniz yemin ederim benim seçimim değil.

2-Marka mı? Pazar mı? Semt butiği mi? Nerelerden alışveriş yapıyorsunuz?

Mümkün olduğunca iyi markaların veya organik markaların indirim dönemlerinde gelecek sene için toptan alışveriş yapıyorum. Mesela geçen yaz 2 yaş kıyafetlerinden alıp zulaya attım sezon başladığında alabileceğim kıyafetlerin 2 katını almış oldum. Ela doğduğundan beri buna gayret etmeye çalıştım. Ama park veya çamur, kum aktiviteleri için birkaç tane pazardan alınmış tshirt ve tayt var. Onun dışında Mothercare, Zara, Marks & Spencer en çok alışveriş yaptığım yerler. Bir de yine özellikle organik markaların Markafoni veya Limango'daki ürünlerinden hoşuma gidenler olursa alıyorum.


3-Terlik mi? Sandalet mi ?
Ela ayağından zaten ayakkabı çıkarma hastası bir çocuk olduğu için terlik kullanmamız imkansız. Giymez yani. Geçen kış Markafoni'den çok cici iki tane İpanema sandalet aldım. Her gören bayılıyor. Parmak arası sandaletleri çok da rahat giyiyor. Hergün hangisini tercih ederse onu giyiyor.

4-Haftada 3-5 defa makine döndüren çamaşır canavarlarının cicilerini ütülüyor musunuz?
Evet ütülüyoruz. Haftada 3 kere gelen bir yardımcımız var herşeyini ütülüyor. Ama ne yalan söyleyim tatildeyken ben bodylerini ütülemiyorum. Sürekli ıslak çünkü. Kurutup tekrar giydiriyorum, ütüye yetişmek imkansız.

5-Şapka sorun mu? Nasıl çözüyorsunuz ?

Şapka sorun. Ela şapka, ayakkabı ve çorap sevmiyor. Tamamen çıkarmak istiyor. Ama bir tane şapka aldık ona sanırım daha rahat etti. Denizde çıkarmıyor çok şükür. Kaybedicez diye çok korkuyoruz.



6-Malum deniz mevsimi açıldı? Mayo kullanıyormusunuz? Öneriler?
Kullanmıyoruz, Muhtemelen seneye başlarız. Ela renkli kilotları ile denize giriyor. Zaten çoğu zaman onu da çıkarıyor. Bizim kızın çıkarma huyu var. Önce üstünde tutmayı başaralım sonra bikini mayo olayına geçicez.

Ben de Çiğdem & Selin'i, Banu & Mira'yı mimliyorum. Vaktiniz varsa yazarsınız.

1 yorum:

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

Şekerparem çok tatlı uyuyor ..teşekkürler yazdığın için.pembe şapkası çok yakışıyor.