24 Ocak 2011 Pazartesi

En Favori Kızım

En Favori Kızım
Ela'ma: En çok seni seviyorum. Annelik dünyası ile beni sen tanıştırdın ve bizi bir aile yaptın. Ne kadar tatlı ve iyi bir çocuk olduğuna bayılıyorum. Küçük kardeşini sevmene, onu gidip gidip öpmene ve şimdiden sahip çıkmana bayılıyorum. Benimle geçirdiğin her yalnız zamanı çok özel düşünmeni çok seviyorum, markete bile gitsek. İki kız arkadaş gibiyiz. İnsan ve hayvanlara da aynı şekilde şefkatli olmana bayılıyorum. Nasıl güzel sarılıyorsun ve ''annem'' diyip bırakmak bilmiyorsun. Her zaman çok düşüncelisin. Bu yaşda bile. Mimiklerin, konuşman o kadar tatlı ki, bayılıyorum. Etraftaki insanlardan, herkesden ne kadar tatlı ve akıllı olduğunu duymak harika, öyle olduğunu ben de bilsem bile. Nadir durumlarda senden uzaktaysam seninle telefonla konuşmaya bayılıyorum. Akşamları sana kitap okumaya, banyoda bıcır bıcır konuşarak banyo yapmana, gözlerine, çok bilmiş dilliliğine, sözcükleri kendi dilinin döndüğü şekilde söylemene bayılıyorum. Beni şaşırtan cevaplarına hayranım. İyi ki kızımsın. Sen tam anlamıyla benim favorimsin.


Ece'me: En çok seni seviyorum. Dünyadaki en tatlı bebeksin ve ben gerçek anlamda 4 aydır seni kucağımdan yere koyamıyorum. Coşkunu ve hevesini çok seviyorum. Bir önceki akşam nasıl yatağına gittiğinden bağımsız olarak her sabah muhteşem bir modda uyanmana ve bana biraz daha vakit verip kendi kendine mırıldanmana bayılıyorum. Yüzüme her baktığında ağzın yarılcakmış gibi gülmene. Ne kadar çabuk seni memnun edebildiğime bayılıyorum. Boynunun kokusuna ve gözlerinin hala rengini tam anlayamadığım sihirli renklerine bayılıyorum. Ellerini tutmaya ve bana bakarken yaptığın suratlara bayılıyorum. Kendi kendine konuşa konuşa uyumana bayılıyorum. Heyecanlandığında sesinin o kadar yükselebilmesine ve sevinçle ciyaklamana bayılıyorum. 4 ay içinde hayatımın merkezine oturmana bayılıyorum. Kız kardeşine hayranlıkla bakmana, gülmene bayılıyorum. Tavşanına sarılmana ve şimdiden kendine bir arkadaş seçmene çok gülüyorum. Tatlılığına, gülmene bayılıyorum. İyi ki kızımsın. Sen tam anlamıyla benim favorimsin.


8 yorum:

Adsız dedi ki...

Esra, sen de benim en favori annemsin :) Ne güzel yazmış, ne güzel ifade etmişsin. İşte böyle, bu yüzden ayrı ayrı ama en çok seviliyor bu çocuklar.

Kalemine sağlık.

Unknown dedi ki...

muhteşemsiniz:)
ben de benzer temalı bir post yazmak için sabırsızlanıyorum:)

SİHİRLİ40AY dedi ki...

gözlerim doldu yemin ederim..ne güzel yamışsın:)
devrim atılkan

Rüya'nın Annesi dedi ki...

Cok guzel yazmissin, cok guzel anlatmissin, bayildim! Hic dusunmememe ragmen ikinci cocugu dogurasim geldi resmen :))

Eko Anne dedi ki...

elifcim;
beni en çok senin gibi birden cok cocugu olanlar anlar. nasıl ikisine de ayrı ayrı buyuk ask tasıdını..

devrim ve ruya'nın annesi
teşekkür ederim. sanırım sadece herkesin sesi bu

Adsız dedi ki...

benimkiler arasinda da tam iki yas olacak. Hem iliskilerini, hem de benim duygularimi cok merak ediyorum. Onumuzdeki ay hepsi ortaya cikacak ama bu yazi cok iyi geldi! Tesekkurler :)

rengarenkli dedi ki...

çok duygulu olmuş.
anne olmak çok özel, kız çocuğu annesi olmak daha özel gibi geliyor bana.
bebeğimi çok çok çok seviyorum, ama dualarımda bir kız bebek annesi olmak da var elbet .

sevgiyle..

Adsız dedi ki...

uzun zamandır bakamıyordum, nasılda büyümüş ufaklık.. maşallah.. her ikisinede.. enerjinize hayran olmamak elde değil.. allah size bol enerji versin.. sevgiler