18 Ocak 2011 Salı

Ece Oğlum 4 Aylık

Bu aylarda saçları da döküldüğü için tüm bebeklerin bir oğlanvari dönemi oluyor. Ece de şu sıra bir oğlan çocuğu. Tepesindeki saçların çoğu döküldü. 2 aya tekrar çıkmaya başlar. Tipi dışında tam bir kız kendisi. Herkeslere gülmeler, gülerken utanmalar. Şu sıra meme dışında herşeyin ilgisini çektiği dönem. Çok yakından biliyorum bu dönemi. Ela'da çok stres olurdum. Şimdi hiç stres olmuyorum. Emme saatinde kafasına bir şapka geçiriyorum, battaniyeye sarıp karanlık biryerde emziriyorum. Cok cok 10 dk'da işini bitiriyor sonra oh ver elini oynamalar, gülmeler. Oldukça meraklı, her sese, her değişik görüntüye çok merakla bakıyor. Konsantrasyonu da çok yüksek. Öyle oyun halısıymış, oyuncaklarla oyalanmakmış bizim Ela'da görmediğimiz faydalı hareketler olduğundan yabancısıyız. Anne her çocukda başka şey öğrenirmiş. Ece'nin bu dikkatli ve kendini oyalayabilici özelliği çok hoşuma gidiyor. Kendi kendini de daha rahat sakinleştiriyor. Artık tamamiyle kendi kendisi uykuya geçebiliyor. Eğer çok yorgunsa rahatlamaya ihtiyacı varsa biraz meme verip sonra yatağına bırakıyorum. Öyle uyuyor. Çok şükür hala sakin bir bebek. Ablasının tüm terörünü emiyor. İkisinin de çok ayrı tatlı tarafları var.

Bugün kontrolümüz vardı. 6.150 gr kilosu, 62 cm boyu. Ne zaman 4 aylık oldu bilemiyorum. Ama çok tatlı ve artık daha çok sevdiriyor kendini onu biliyorum.

5 yorum:

sanberk dedi ki...

maşallah gerçekten erkek çocuk gibi durmuş fotorflarda ama saçları biraz daha çıksın kim bilir ne kdar şeker duruacaktır:)
Bu yazın çok hoşuma gitit bu sefr çok rahatlatacı bir post oldu:)Ecenin büyük srunları çıkartmadığı için çok sevindim senin adına:)benim oğlum da kendi kendi hi oynamzdı belki ondan bebek bakmaktan bir korkum var.Ama yine sen motive edebildin beni:)sağol:)

meldi dedi ki...

Kocaman maşallah Ece'ye.

Benden Bizden dedi ki...

masallah ece oglana :) iyi huylari hep devam eder umarim. sevgiler...

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

Maşalllah maşalllah.öyle bi özendiriyorsun(özlediğimiz günlere(o günleri de özlemişiz:) geri döndürüyorsun) ki anlatamamm da Ece gibi sakin olmazsa :?))

AYÇA dedi ki...

alemsin valla esra. Ece oglum :)) daha nice aylara. Koca kız olmuş valla.