4 Kasım 2010 Perşembe

Günün Loloları


* Bizim evde ateş ölçerler için bir çeşit Bermuda Şeytan Üçgeni var. Nasıl oluyorsa, Ela her hasta olduğunda ateş ölçeri bulamayıp eczaneden yenisini alıyoruz. Zaten Ela sayesinde evde sürekli birşeyler kayboluyor. Yeni gördüğü herşeye " bu benim" diyip odasındaki zulasına gtürdüğü için sürekli evdeki bazı eşyaları arama modundayız. En favorileri, bizim odamızdaki ledli ışık, benim su termosum, Ece'nin emzikleri, uzaktan kumandalar ve telefonlar.

* Bu ecnebilerin bayramı Haloviin bence çok komik bir uygulama. Ne o öyle koca koca adamlar dote kaçan taytlar giyerek günlük hayat karizmalarını mağmaya gönderiyorlar. Çoluk çocuk rezil kepaze dolaşıyorlar ortalıkta. Çocuklara kötü örnek oluyorlar. Şeker falan toplatıyorlar. Nedenini de anlamış değilim. Hayırlara vesile olsun ne diyeyim. Beleyken bele işte.

* IQ'su 799.5'dan 800 olduğu için Erol Büyükburç'un spermlerini çalmışlar. Bence kendisi Alzheimer hastası olmuş. Ciddi ciddi demeçvermiş bu iş uzaylıların falan da olabilir diye. "4-5 sene olmuş olabilir, çok zeki olduğumun farkına varıp böyle yapmış olabilirler." demiş. Kendisi o kadar zeki ki Eurovision'da Türkiye'den Türkiye'ye oy falan verebilir. Ben de en büyük manyak Hitler sanıyordum. Bir arkadaşım bu haberi gönderince bir kere daha bu mizah dolu ülkede yaşadığıma bir daha şükrettim, rahmetülahilaihalilalala.

* 2 yaşındaki akıllı mı deli mi olduğuna henüz karar veremediğim kızım, dün dışarı çıkarken "Ece'nin alt değiştirme zımbırtısını unuttunuz anne" diyerek, gerçekten unutmuş olduğumuz çok önemli materyali burnumuza dayadığında, annem ve ben şaşırsak mı utansak mı bilemedik. Ama ben çok gurur duydum. Bugün de kardeşine şarkı söyledi ve dans etti. O da öyle dinledi. Bir sene sonra acaba Ece'yi Ela'ya bırakıp gezmeye falan gidebilirmiyim ki.

* Dün akşam Ela'ya masal anlatırken öyle bir sıktım ki. Masal artık Harry Potter, Yüzüklerin Efendisi ve Narnia arası birşey oldu. Arada Alice Harikalar Diyarı'ndan bazı karakterler kullandığımı da hatırlıyorum..

5 yorum:

Fatma dedi ki...

Amanda aman. Ece bebek te buralardaymış.
Ece ablalık yapmaya başlamış canım. Annem beni 6 yaşındayken abla ilan etmişti. Kardeşlerini sustur, kardeşlerini oyala,kardeşlerinle oyna sesi hala kulaklarımda:))

ZeyNes dedi ki...

Özellikle çocuk hastayken ortadan kaybolan ama ateş düştükten sonra aniden ortaya çıkıveren ateşölçer hikayesi bizde yokmuş sadece neyse ki...(Pazar gününü iple çekiyoruz:)

Adsız dedi ki...

Ece bebek de aramıza katılmış :) çok tatlı maaşallah.Ben bu bakışlardan bir Ela daha geliyor diyorum sanki :)

e. t. dedi ki...

Ecenin bakışları dokunanı yakarım diyor sanki !
çakır gözlü, çok tatlı maşallah.

Eko Anne dedi ki...

Neslihan;
4 gözle bekliyoruz..

Güzel sözleriniz için herkese teşekkürler.