30 Mart 2010 Salı

Hafta Sonu Aktivitelerimiz

Bayılıyoruz annenin babanın eşyalarını giymeye.. Bu da geleceğin motorcusu Ela Naz hanım.. Nasıl şimdiden hazırlıklarımız güzel değil mi?
Cumartesi günü İncek - Nüve'de küçük bir buluşma gerçekleştirdik.. Güzel fotoğraflar çocukları anlatıyor zaten.. Havanın güzelliği, çocukların oynaması, babaların da bize akşam katılması ile hoş bir akşamüstü geçirdik.. Ne güzel oldu, bahar geldi..

Emre & Demir

Duru

Doruk

Demir



Tatlım Can


Ela


PAzar günü uzun zamandır biraraya gelemediğimiz en eski arkadaşlarımızla bir bahar pikniği yaptık.. Bir kısmının çocuklarını sadece doğduğunda görmüştüm.. Çok keyifli, sohbetli güzel bir gün oldu. Çocukların nasıl eğlendiği fotoğraflardan belli.. Başka birşey anlatmama gerek yok. Organizasyonu yapandan allah razı olsun..



3 yorum:

Hilal dedi ki...

iyi ki bahar geldi, çocukları çıkarabiliyoruz şükür..
güzel bir gün olmuş sevimli yavrular için..

AYÇA dedi ki...

Biz hiç resim cekilememisiz :( bu arada o gün icerdeymissiniz ben gittiniz sandim vedalasamadik. Çok üzüldüm. Umarım daha uzun gorusebiliriz. Onumuz yaz nasılsa. Öpüyorum.

Burcu dedi ki...

O günkü buluşmaya gelmeyi çok istemiştim ama kısmet olmadı. Ne güzel fotolar.. Neyse daha önümüzde uzuuuun bir ilkbahar ve yaz dönemi var inşallah bir sürü buluşmada görüşürüz...