25 Mayıs 2012 Cuma

Burası İstanbul

Çok geç kaldım yazmakta ama Nisan ayında 3 hafta arayla iki kere İstanbul'a gittim. İkisi de iş içindi ama ilkinde Ela ve Coca da bana eşlik edince biraz da gezdik. Çok fırsatımız olmadı aslında biraz ben çalıştım onlar baba kız gezdiler gibi oldu. Ama bir iki küçük yer gördüm.

Fotoğrafları Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'nde çektim. Ataşehir'in tam karşısına kocaman bir botanik bahçesi kurmuşlar. Çocuk parkı, fidanlıklar, çeşit çeşit ağaç ve çiçekler ve kocaman bir park. İstanbul'da bilmeyenler için gezilebilecek büyük bir yeşil alan diyebilirim. 









 




İstanbul'dan dönerken geze geze döndük ama vakitsizlikten fotoğraflarını henüz hazırlamayadım. Bir sonraki yazıya diyelim. 

1 yorum:

Evin dedi ki...

Yok yok, annesinin harika fotograflar cekebilmesiyle ilgisi yok; Ela zaten cok guzel pozlar veren coooook seker bisey. Cok ozlemisim sizi..