11 Nisan 2012 Çarşamba

Bizden haberler

Olmadı mı olmuyor. Başına oturmayınca yazamıyorum. Neden bilmiyorum, şu sıralar hiçbirşeye yetişemiyorum. İş, çocuklar, yazılar, ev bölündükçe bölünüyorum. Bu şikayet olarak algılanmasın. Çok keyfim yerinde bir türlü kafamı sıkıntıya yoramıyorum:) Neyse zaman nasıl geçiyor anlamış değilim. Son zamanlarda yazı yazamamam kadar beni üzen birşey yok. Ben de işlesin demir paslanmasın diye yazmış olmak için yazmaya karar verdim.

- İşlerim yoğunlaştı. Keyfim yerinde. Mini mini bebeklerle çalışmak çok huzur verici. Kafamda çok proje var. Kafamın hızına yetişebilmem mümkün değil. Atölye'mi takip ediyorsunuz değil mi? Stüdyomu açma hayalim yakınlaşıyor sanki. Kimbilir belki düşündüğümden yakın olur.

- Burası Ela'nın uydusu ama Ela hakkında yazamaz oldum. Ela kocaman bir çocuk oldu resmen. Konuşması ve anlattığı hikayeler ile bizi sürekli yolculuklara çıkarıyor. Hele bir İstanbul yolculuğu yaptık ki. Talepleri ile bizi çok şaşırttı. ''Beni daha eğlenceli yerlere götürün''ler, ''Azıcık da hayvan görelim''ler. Sonra bir farkettik ki kızımız 4 yaşına yaklaşıyor. Bu bana inanılmaz gelse de kendini artık iyice gösteriyor. Öteki hayatından bahsediyor Ela. Çok acaip. ''Ben öteki hayatımda tavşandım. Ondan önceki hayatımda prensestim. '' falan diyor. Uzay'da ve güneşde gördüklerini anlatıyor. Aklım almıyor böyle şeyler hakkında konuşmasını. Biryerden sonra sizden çıkıyor çocuk. Kendisi öğrenmeye başlıyor. Alabildiği tüm kanaldan aldıklarını birleştirip size satıyor. İnanılmaz.

- Ece son ayında tarif edilmez bir hızla konuşmaya başladı. Kelimeleri çok düzgün söyleyemiyor ama 3 kelimelik kompleks cümleler kurmaya başladı. ''Men şüt iştiyoyum, men aşaıı iştiyoyum'' gibi. ''Baba ditti, anne ditti.'' Çok net söylüyor. Her gün yeni kelimeler de eklemeye başladı. Çocuk biryerdeki gelişim düğmesini açınca üstüne gitmek lazım. Ben de şu ara sürekli ona yeni şeyler tanıtıyorum. Masala ve şarkıya başladık. Bir ''altında, üstünde, sıcak, soğuk'' gibi kavramları söyleyeceği durumlar yaratmaya çalışıyorum. 19. ay tam zıtlıkları anlamaya başladığı dönem. Bu dönemle ilgili bir de yazı yazayım. Umarım...

- Evdeki marangozluk çalışmaları son gaz devam. Yakında yepyeni masif bir eve sahip olacağız sanırım.

- 2 hafta sonra İstanbul'dayım tekrar. Bebek çekmeye gitsem de bu İstanbul seyahatlerine bayılıyorum. Denizin kokusu bile çok iyi geliyor.

Şimdilik benden bu kadar. Daha sık yazmaya çalışacağım.

Hiç yorum yok: