4 Ekim 2011 Salı

Son Zamanların Diyalogları

İşte Ela'nın son zamanlarda biriktirdiğim diyalogları

Anneannesi: Ela azcık daha büyü senle heryeri gezicez..
Ela: Azcık daha büyürsem ben senle gezmem ki..
Anneanne: Doruk vaar, Can vaaar.

Ela: ''Anne ben büyüyünce çıplak olmak istiyorum.

Ela: ''Anne, ben küçüklüğümü rüyamda görüyorum. Küçücükmüşüm, minnacıkmışım.''

Ela: (Bilgisayarın başındaki annesine) ''Anne, çok oturdun biraz da ben kendi işime baksam. Bana da bir iş kursan.''

Ela:Anne sana çok komik şey anlatıcam.
Ben: Hadi söyle bakalım.
Ela : Şurda bir adam var. Işık yiyor biliyormusun.

Ela: Anne, biliyormusun heybanger devesi lamba yiyor.
Ela: Anne, sana tehlikeli böceklerle güzel böcekleri anlatımmi?
Ben: Anlat kızım.
Ela: Şimdi tehlikeli hamamböcekleri oyuncak hamamböceği avlar.
Ben: EEE, napıyorlar onları?
Ela: Napıcaklar yavrularına götürüyorlar.
Ben: Yavru hamamböcekleri oyuncak hamamböceği mi yiyor?
Ela: Hayır anne, oynuyorlar tabii ki.
Bir de hamamböceklerinin dili yok biliyormusun? Boğazına kadar dişleri var.
Ben: Napıyorlar o dişlerle.
Ela: Duvarı yiyorlar. Bir de perde yiyorlar. Yanakları da yok.
Ben: Neden yok.
Ela: Aslında başda var da kesip atıyorlar.
----------
Ela: Anne, sen olmasan ben napardım?
Ben: Asıl sen olmasan ben napardım?
Ela: Asıl babam olmasa ben napardım?
--------------------------------
Ela: Burası neresi hala?
S: Orman tatlım, ormandan geçiyoruz.
Ela: Eeee ormanlar kralı nerde?
S: Terketmiş ormanı canım.
---------------------------
Ela: Bunlar ne hala?
S: Kuşburnu canım?
Ela: AAA kim yapıştırmış bunları buraya?
----------------------------------

2 yorum:

Elif dedi ki...

Anne, sen olmasan ben napardım?
Asıl sen olmasan ben napardım?
Asıl babam olmasa ben napardım?

işte buna bayıldım :))

ÇokBilmiş dedi ki...

Ehehehe, doğru söylemiş kız, azıcık daha büyüse anneanneyi ne yapsın? :)))
İkiyi yazıyı arka arkaya okudum. Senaryo yazarlığı eğitimi alıyor olmana bayıldım. Bir ikinci Gülse Birsel vakası bekliyorum senden. Umarım yanılmam :) Başarılar dilerim.