16 Şubat 2011 Çarşamba

Sen Ne Zaman Büyüdün ECE?

Romanstan nasibini almamış iki kalasın birbirine olan sevgilerinden bu kadar güzel iki çocuk çıkar mı? Sanırım yüzyıllardır birlikteyiz ve o kadar çok güldük ki gülme olayı genetiken çocuklara geçmiş. İkisi de habire gülüyorlar. Tabii siz şimdi bu karga yavrularına güzel mi diyorsun diyebilirsiniz. E napalım herkesin vavrusu (Ela'ca) kendine.

Ece kuzusu tam olarakdan 5 aylık oldu. Sabahları konuşmasına, sesine hastayım. Bır bır bır mırıldanıp ben kalkana kadar oyalanıyor, bunlar çok görmek istediğimiz davranışlar tabii. Ama görmek istemediğimiz davranışlarda da bulunuyor. Mesela sabah kalkınca o kadar gülmek, oynamak istiyor ki meme emmiyor. Ben de her sabah bir seans sütü sağarak veriyorum. Valla aman alışır endişelerini Ela'da bırakmışım, Ece'de hiçbirşeye tereddüt etmiyorum. O an ne gerekiyorsa zırt diye yapıyorum. İşte herhalde 2. anneliğe verilen hediye de bu olsa gerek. Rahatım kardeşim. Ece kendi kendine büyüyor. Valla ben fazla birşey yapmıyorum. Ona sıcak bir yatak, beslenmesi için süt ve arada bir oyun tedarik ediyoruz. Geri kalan zamanlarda çocuğu rahat bırakıyoruz. O da sakin yapılı. Resmen takılıyor. Bir pet şişeyle yarım saat oynuyor.

Bu ay daha çok gülüyor, sürekli ayaklar havada mekik çekmeye çalışıyor. Bir de yalanmaya başladı sanırım canı artık kaşık istiyor. Yine de 6. ayının bitmesine kadar bekliycem kararlıyım. Biberonunu eliyle tutuyor ve ağzına götürüyor. İsmi ie çağırdığımızda çok net bakıyor ve arkamızdan aranıyor. Yalnız kalınca ağlamaya da başladı. Ela ile araları daha iyi. Çünkü Ela'nın gaydırıgubbak dansları ile çok eğleniyor. Zaten resmen beni güldürün de ağzım yarılırcasına güleyim diye bakıyor suratımıza. Ela da hala kıskanıyor tabi Ece'yi. Ama artık krizlerimiz yok, anne onu bırak beni al falan demiyor. Ama ilgi çekmeye ve Ece'nin elinden oyuncaklarını almaya falan çalışıyor. O da bebek hala.

- Ela'nınsa merak güdüsü nedense yatma saatlerinde açığa çıkıyor. Işıklar söndükten sonra binbir türlü konu merak ediliyor. Dün ışıklar neden yanıyor konusunu irdeledik. Ondan önceki gün burası apartman mı? Neden apartman? Neden yatıyoruz? konularına daldık. Saldık gidiyoruz işte öyle. Bir tane daha çocuk yapıcam, RÜYAMDA tabii.:)

6 yorum:

ZeyNes dedi ki...

Ece kuzusu neredeyse yarım yaşına geldi,biz gelip göremedik:( Ne kadar sakin ve mutlu bir bebek olduğu resimlerinden bile belli Esracım...

sanberk dedi ki...

maşallah Eceye seni zorlmadığına seviniyorum çok.Git gide ablasına daha çok benzetirmeye başladım ama tabiki sen daha iyi biliyorsun bunu:)Benim oğlum da öyle uyanıyordu gerçekten çok çok güzel bir anlar bunlar:)
Elacımı çok öp her zmanaki meraklı bıdık maşallah:)
Nazar olmasın diye yazmıyordum ama dayanamayıp maşallah ikis de çok çok sağlıklı bebeklere benziyor.maşala maşlalh diyelim nazara değemesin.

Taze Anne dedi ki...

cok sekerler. Masallah diyelim

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

bu fotograflar varya o kadar güzel ki..

Benden Bizden dedi ki...

Anlasilan o ki ilk aylarin alisma evresi bitince cok eglenceli zaman gecirmeye baslayacaksiniz ma-aile :) resimler cok guzel gercekten, iki kuzuya da masallah! İkincileri birinciler mi buyutuyor hep, oyleyse biz de yapsak mi hemen acep? :PP

Defne-prenseskuzu dedi ki...

Ece'nin Ela'nın yanında yattığı 1. ve 4. fotoğraflara özellikle bayıldım... Maşallah maşallah...