26 Şubat 2011 Cumartesi

Salıncakdan Kim Düştü?

Hayır, Ela değil.

Ben!

Şimdi de yeni akrobasilere imza atan büyük eniğimin salıncakdan atlamasına müteakip ani bir refleksle yandaki salıncakdan tepe taklak düştüm. Hafif çaplı sakatlandım, sırtım, belim tutmuyor. Bu da yetmezmiş gibi Ela hanım kah kah gülerek nasıl düştüğümü, nerelerimi vurduğumu önüne gelene anlatıyor ve sevgili kardeşim dahil akrabalarım ''geçmiş olsun'' diye arayıp bir de bu yaşda salıncakdan düşebilme kabiliyetim nedeniyle kıs kıs gülüyorlar. Allah herkese benimki gibi bir enik versin de anlasınlar diyorum. Terbiyesizler, hıh, burdan sitemimi de attım.

3 yorum:

Benden Bizden dedi ki...

cok gecmis olsun, bir an once toparlarsin umarim...

Burcu dedi ki...

Geçmiş olsun Esracım.. Dur bakalım daha nelerimizle dalga geçecekler acaba...

elif ada dedi ki...

Çok geçmiş olsun Esra. Umarım ciddi bir şey yoktur. Ya şimdiden oyuncağgı olduk bu veletlerin