5 Nisan 2010 Pazartesi

Zıt Kutuplar

Geçen hafta sürpriz bir şekilde bu ikili başbaşa kaldılar. Aslında kahvaltıda birkaç kişi daha buluşacaktık ama birinin hastalığı, öbürünün işi derken birdenbire Ayça & oğlu Demir'le başbaşa kahvaltı yaptık. Aslında kahvaltıyı Ayça'yla ben yaptık çocuklar daha önceden yediklerinden oyuna geçtiler direk..

Demir & Ela'da tam olarak iki birbirinden tamamen farklı karakterin küçük insanlar üzerindeki sonuçlarını görüp çok eğlendik. Demir çok sakin, uslu, sessiz ve cool bir çocuk. Annesiyle sürekli beraber olmanın verdiği bağlılık da var. Ela ise çok haraketli, kesinlikle sessiz değil, çok çabuk arkadaşları ile sıcaklık kurmak isteyen bir çocuk. Oynarken, dururken Ela, Demir'i bir türlü rahat bırakmadı. Sürekli gidip sarılmak istedi, Demir de sürekli kaçıp durdu. Ben kendi adıma bu sahneyi izlerken daha çok minikken bile kişiliğin nasıl ortaya çıktığını gözlemleyip çok eğlendim. İkisinin tek ortak yanı aralarında hiç sürtüşme çıkmadı, birbirinden birşey kaçırmaya çalışmadılar. Başka şeylerle oynadılar ve Demir zaman zaman Ela'nın yakınlaşma çabalarını reddetti. Ama biz Ayça'yla gayet sohbet dolu güzel bir sabah geçirdik.. Tekrarlamak dileğiyle..

Bu hafta yazıcak çok şey biriktirdim kafamda.. Maceralı bir hafta sonundan sonra hafta sonunu yazacak enerjim kalmadığından sakin bir yazı ile haftaya başladım. Ama kaotik Paskalya'da İstanbul maceram çok yakında burda...:)

6 yorum:

AYÇA dedi ki...

O kadar keyif aldım ki o gün. Bizim ki biraz ortama alismakta güçlük ceksede yine de çok güzeldi hersey. Çok börek yedim di mı :( pek güzeldi napimmm :) bize bekliyorum artık optumm.
Çok teşekkürler o gün için.

Ömer Tuna dedi ki...

Bu bizim grupta Tuna'yla Arda'nın hallerine benzemiş Tosun hep kaçar Arda'da ona sarılmaya çalışır.

Eko Anne dedi ki...

Ayça'cım;
Ben de çok keyif aldım en yakın zamanda hep birlikte tekrarlıyalım.. Sana börek bigeye de kısır yapıcam..:)

ZeyNes dedi ki...

Bana da kısırrrrrrrrr.....

AYÇA dedi ki...

Ben kısır hastayim ama :)) bu arada dogum gunünde sürekli aradım. Ama hep kapaliydi telefonun. Umarım hersey yolundadir. Optumm.

Eko Anne dedi ki...

Tamam Ayça kısırdan sen de yiyebilirsin..
Bu arada çok teşekkür ederim aradığın için telefonumu şaşkınlıktan evde unutmuşum :)