30 Ağustos 2009 Pazar

Mikroplar Zıplayamaz..

Yeni bir temizlik takımım var. Hiçbiri doğaya zararlı madde içermiyor. İnsan sağlığına zararlı kimyasal içermiyor. Zaten aklımda herşeyi doğal ve bitkisele çevireyim vardı. Mikroplar zıplayamaz'ı açıklayan bu domestos yazısıyla bende bir ışık yandı ve hemen bir araştırma ile herşeyi çevirdim.. Önceden kozmetik ürünlerimi bitkisel olanlarla çevirmiştim belki birgün onları da yazarım, şimdi de temizlik takımımı yeniledim. İşte kazananlar.17 tl'ye aldım. Sulandırarak kullanıyorsun. Uzun süre gidiyor. Amway'in ürünlerinin özelliği çok küçük miktarlarda kullanılabilmesi.

Loc-Çok amaçlı temizleyici - Suyun zarar vermediği her türlü zemin için muhteşem bir temizleyici. Amway ürünleri ile birlikte satılıyor. Ben çok beğendim.. En basiti içim Ela'nın yeri yalaması konusunda bile rahat. Bu ürün o kadar güvenliki bana demo yapan arkadaşım gözümün önünde bir kapak içti.. Hiç bir zararı yokmuş.
Bu ürün aynı zamanda iyi bir leke çıkarıcı gibi kullanılıyor. Zorlu bir lekeye hafif döküyorsunuz. Çok güzel çıkarıyor.


13 tl'ye aldım. 1 kapağa 3 kapak su oranında sulandırarak kullanıyorsun.

Loc Plus- Mutfak temizleyici -Mutfaktaki ocak, lavabo, tezgahın üstü gibi her türlü mutfak yüzeyinde kullanılıyor. Cok yogun oldugu icin sulandırılarak kullanılıyor. Püskürtmeli bir kutuya koyup fısfısla kullanıyorsunuz. Kullanıyorum çok memnunum.

Ben Aggroland'den 10 tl'ye aldım. İnternette genelde 11 tl'ye satılıyor.

Sonett- Organik Sıvı El Sabunu - Bu ürün gibi çok ürün var. Ben Sonett'in bu el yıkama sıvısını kullanıyorum. Aggroland'de satılıyor. Organik bir ürün. Hamileyken işyerindeki sıvı sabun ellerimde yara yapmıştı. Benim için çok önemli.
Klar - Bulaşık yıkama toz deterjanı - Ben memnun kaldım. Bulaşıklarda leke bırakmıyor. Herşeyden önemlisi kimyasal kalıntı olmaması bile insanı çok rahat ettiriyor.
Sonett- Çamaşır yumuşatıcısı - Üzerinde ölçeği yazıyor. En çok kimyasal kalıntı yumuşatıcıdan geçiyormuş çünkü son suda ekleniyormuş. O yüzden çok önemli. Ürün Aggroland'lerde satılıyor.
Sa8 - Leke Çıkarıcı Sprey - Amway'in ürünlerinden biri. Yıkamadan önce zorlu lekelere sıkıyorsunuz. 5 dk sonra makinaya atıyorsunuz. Yıkanıyor, mis gibi de çıkıyor.
Sa8- Baby Toz Çamaşır Deterjanı - Yine Amway'in ürünlerinden doğaya ve insana zararı yok.. Oh artık içim rahat.

Ela'ya da bitkisel Aisha'nın ürünlerinden aldım. Erba Organics'in de ürünleri Türkiye'de satılıyor. Bebekler için çok başarılıymış diye duydum. Yok şu ürünün içinde az varmış bu daha zararlıymış diye düşüneceğime bitkisel ürünler kullanmayı tercih ediyorum.
Hem toprağımızı, suyumuzu kirletmemenin verdiği birazcık olsun rahatlama var. Hem de kızımın ve ailemin kimyasallarla mümkün olduğu kadar temasını kesmenin verdiği haz. Sizlere de yardıma hazırım. Sırada birkaç konu daha var kafayı taktığım, annelik insanın bilinç düzeyini yükseltiyormuş. Ya da bende yükseltti diyebilirim.

P.S: Ela bugün bulaşık makinasını boşaltmama yardım etti. İnanamıyorum çabasına tek tek tabakları bana verdi. Fırsat verirsen minikler herşeyi yapabiliyor.

5 yorum:

Emine dedi ki...

Loc ürünlerini bende kullandım ve çok memnun kalmıştım.metal parlatıcı ve leke çıkarıcısı çok işime yaramıştı bu ara hepsi bitti yine almam lazım.maşallah ela artık iş yapmayada başlamış öpüyoruz sizi kızımla..
mikropsuz sağlıklı günler

füsfüs dedi ki...

loc ben de kullanıyorum, en kısa zamanda da çamaşır ve bulaşık deterjanını alacağım amwayin, çok yararlı oldu bu post canım
kozmetik ürünlerini de merak ettim, onları da en kısa zamanda bekliyoruz, bir de fiyatlarını eklersen şamda kayısı olur walla

Eko Anne dedi ki...

loc isteyenlere tedarik edebilirim. postun altına aldıgım fiyatları da ekleyecegim. diger urunlerini de gonderip toplu bir sipariş verebiliriz.

Adsız dedi ki...

Loc Çok amaçlı temizleyiciyi bende kullanıyorum ve çok memnunum kızım açısından düşünmemiştim daha önceden vardı hatırlattığın için sağol :)
Ela'yı da öpüyoruz.
sevgiler

ZeyNes dedi ki...

Esracım LOC benim de olmazsa olmazlarımdan,halı-koltuk-döşeme temizliğinde de kullanıyorum ben.Amway'in elde bulaşık yıkamak için sıvı deterjanını da tavsiye ederim,Zeynep'in kullandıklarını bulaşık mak. koymuyordum ama tavsiye ettiğin bul. mak. deterjanını da kullanacağım.